نمی توان با شعار مردم را خانه دار کرد

۱۲م اسفند ،

به گزارش نوساز، منصور آرامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: مسئولان باید در مورد مسائل مربوط به مسکن واقع بینانه صحبت کنند و لزومی ندارد که در این مورد شعارهایی دهند که پایه و اساس منطقی و علمی ندارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس نهم با اشاره سخنان چندی پیش مسئولان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اینکه تا پایان سال ۹۲ هیچ فرد ایرانی بدون خانه نخواهد بود، تصریح کرد: این موضوع که مردم دغدغه مسکن نداشته باشند بسیار مهم تر از آن است که هیچ فردی بدون خانه نباشد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر حتی اشخاصی که صاحبخانه می باشند نیز به نوعی دغدغه مسکن دارند زیرا با توجه به افزایش قیمت مسکن حتی جرات خرید خانه ای بزرگتر را هم ندارند.

آرامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسکن دغدغه عمده ایرانیان است، گفت: به عبارت دیگر می توان گفت مسکن کالایی است که زندگی اغلب مردم را تحت الشعاع قرار داده است و شاید فقط عده بسیار کمی از مردم دغدغه جدی در مورد مسکن نداشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار دادن در مورد خانه دار شدن ایرانیان به مشکلات مردم در مورد مسکن می افزاید، عنوان کرد: وعده های بی پایه و اساس در مورد مسکن ممکن است حتی به افزایش قیمت ها دامن بزند و این موضوعی است که نباید مسئولان از آن غفلت کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس‌با تاکید بر اینکه سیاست های توسعه مسکن در شهرهای مختلف باید با جدیت دنبال شود، گفت: پرداختن به موضوع مسکن باید از یک مسیر عقلانی، منطقی و قانونی عبور کند.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.