نمی دانم چرا علی پروین سرمربی نشد

به گزارش ایرنا، ‘مانوئل ژوزه’ در نشست خبری دیدار تیم های پرسپولیس و فجرسپاسی که با برتری ۳ بر ۲ نماینده شیراز همراه شد، خاطرنشان کرد: لازم است به پروین گوشزد کنم که من بیشترین قهرمانی را در فوتبال آفریقا و لیگ پرتغال داشته ام.

وی ادامه داد: پروین در پیروزی ها حرف های دیگر می زند و در باخت ها تنها مرا مقصر می داند و این مساله را به خوبی فهمیده ام. در باخت ها سرمربی مقصر است اما من معتقدم که مشکلات تیم باید در داخل خانواده باشگاه حل شود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: چنانچه مدیر فنی قصد دارد مساله ای را اعلام کند، باید به من بگوید؛ درست نیست اینگونه مسائل به رسانه ها کشیده شود.

ژوزه عنوان کرد: با این زمان کم نمی شود تیم را درست کرد و اگر بد نتیجه بگیریم مساله ای طبیعی است.

وی با بیان اینکه زمان اندکی برای آماده سازی تیم در اختیار داشته است، گفت: هفته های نخست برای ما بسیار سخت است و فکر می کنم مربیگری در پرسپولیس سخت ترین کار زندگی ام باشد چرا که از بازیکنان تیم شناخت کمی دارم و اگر از ابتدا در این تیم حضور داشتم شاید تعدادی از نفرات حاضر در تیم را جذب نمی کردم.

ژوزه عنوان کرد: تیم پرسپولیس برای ایده آل شدن، نیازمند زمان است. ما در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم و در نیمه دوم هم به اشتباهات خودمان گل خوردیم.

وی افزود: در تمرینات، بر روی ضعف های خود کار کردیم اما باز هم از همین نقطه گل خوردیم. بیشتر بازیکنان پرسپولیس سال نخست حضور خود در این تیم را تجربه می کنند و با استرس و عصبانیت وارد میدان می شوند.

این مربی یادآور شد: چند روز قبل، از محرومیت و نبود تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه مطلع شدم که این موضوع کاملا به سود حریف بود.

ژوزه همچنین خاطر نشان کرد که پرسپولیس در امر گلزنی با مشکل مواجه است و با تمرینات زیاد باید این مشکل را مرتفع سازیم.

ورزشی**۳۷۸۳** ۱۵۹۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۵۶۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.