نهادینه شدن نقش شهرداران مدارس منطقه ۴ در سطح جامعه

۳۰م دیماه ،

مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه ۴ گفت: به همت اداره آموزش شهروندی منطقه جلسات ماهیانه شهرداران نواحی با شهرداران مدارس در دفاتر شهرداران نواحی نه گانه در حال برگزاری است.

حمیدرضا میرابوطالبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: از اهداف طرح شهردار مدرسه نهادینه کردن نقش شهرداران مدارس در سطح جامعه و رویکرد محله گرایی و زمینه سازی تحقق توسعه محله‌ای، تامین آگاهی‌های مورد نیاز زندگی شهری و آموزش مهارت‌های زندگی با کیفیت در مدارس و محله‌ها است و در مدارس منطقه در حال برگزاری است.
مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه ۴ با اشاره به سازماندهی حداکثر توانمندی‌های دانش آموزان در مدارس ادامه داد: طرح شهرداران مدارس در تقویت روح همکاری گروهی و تقسیم کار جمعی به منظور ارتقا تحصیلی دانش آموزان گام بر می‌دارد و ابزار لازم برای این اهداف در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.
میرابوطالبی تصریح کرد: اداره آموزش شهروندی در هشت ماهه سال جاری توانست با اجرای سرفصل‌های آموزش شهروندی در نواحی نه گانه رتبه اول در ارزیابی مناطق ۲۲ گانه به دست آورد.
وی خاطر نشان کرد: این ارزیابی در سر فصل‌های ابلاغی شامل ایستگاه‌های آموزش شهروندی، نمایش خیابانی، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، شهردار مدرسه، تشکیل خانه‌های علم و زندگی، برگزاری جشنواره مشکات، شهر در دست بچه‌ها، تبلیغات و اطلاع رسانی انجام شد و این اداره با کسب نمره ۳۹۲۶ از ۴۰۰۰ امتیاز به عنوان منطقه برتر شناخته شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.