نهاد برای حاکم کردن معیار انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها پشتیبان اساتید است

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور گفت: تنها خط قرمز ما براندازی نظام جمهوری اسلامی است و برای حاکم کردن معیار انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها، نهاد همواره یار و پشتیبان اساتید خواهد بود و هر کاری از دستش برآید انجام خواهد داد تا آنها در این مسیر استوار گام بردارند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین کمالی در مراسم افتتاحیه نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه پیام نور سراسر کشوربا بیان اینکه جایگاه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها همان جایگاه روحانیت در جامعه است، اظهار داشت: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها باید به ابعاد مختلفی بپردازد که یکی از آنها بصیرت افزایی است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های نهاد، تحول در علوم انسانی است، بیان کرد: علوم انسانی که امروز در دانشگاه‌ها ارائه می شود متناسب با نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ ما نیست، دانشگاه اسلامی یعنی دانشگاهی که تمدن ساز باشد و علوم انسانی آن بر پایه جهان بینی اسلامی بنا شده باشد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه نهاد در دانشگاه یک لشکری به نام اساتید دارد، تصریح کرد: شما بدانید که برای حاکم کردن معیار انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها نهاد همواره یار و پشتیبان شما خواهد بود و هر کاری از دستش برآید انجام خواهد داد تا شما در این مسیر استوار گام بردارید.

وی ادامه داد: مخاطبان و جامعه هدف نهاد یک قشر خاص و یا افرادی خاص نیست؛ بلکه هر کسی که عنادی با جمهوری اسلامی نداشته باشد مخاطبان نهاد خواهند بود، ما باید اجازه دهیم تا کرسی‌های آزاد اندیشی نقش واقعی خود را پیدا کنند و ممکن است در دانشگاه اختلاف نظر وجود داشته باشد و باید همه نظرات خود را بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کمالی با بیان اینکه تنها خط قرمز ما براندازی نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: ممکن است کسانی که می خواهند به سازندگی نظام کمک کنند فکرهایی داشته باشند که من نوعی با آن مخالف باشم ولی باید این فرد نیز نظر خود را بدهد و مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.