نهایی‌شدن طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری‌ در کمیسیون صنایع و معادن

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از نهایی‌شدن طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در جلسه عصر امروز(سه‌شنبه) این کمیسیون خبر داد.

سید‌محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون صنایع و معادن گفت: در این جلسه ۸ بند از طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران بررسی و تصویب و بررسی سایر مواد به نشست بعدی این کمیسیون منتقل شد.

وی در ادامه افزود: همچنین بندهایی از طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که مربوط به کمیسیون صنایع و معادن بود در نشست امروز بررسی شد که  نهایتا گزارش تفسیری نهایی این بررسی‌ها به کمیسیون اصلی این طرح ارجاع داده خواهد شد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن در ادامه تصریح نمود: در ادامه جلسه، نمایندگان نسبت به بخشنامه‌ای که اخیرا صادر شده مبنی بر اینکه صنایعی که تسهیلاتی به صورت ارز مرجع گرفته‌اند باید بازپرداخت آن را به صورت ریالی و ارزی با ارز با نرخ بازار آزاد صورت دهند، اعتراض داشتند که مقرر شد که جلسه مشترکی با وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با این موضوع برگزار شود چرا که این مسئله معضل تازهی برای صنعت و تولید ایجاد خواهد نمود.

انتهای پیام/
 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.