نهِ ۹۵ درصدی ایرانیان مقیم آمریکا به منافقین

۳۱فروردین۱۳،

بر اساس یک نظرسنجی که اواخر هفته قبل در آمریکا انتشار یافت، ۹۵ درصد از ایرانیان مقیم آمریکا مخالف سازمان منافقین می باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، سازمان منافقین بر خلاف آنچه که ادعا می‌کند نه تنها از کم‌ترین حمایت و پایگاه مردمی در ایران و خارج از کشور برخوردار است، بلکه منفور اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان است. بدیهی است منافقین این نداشتن محبوبیت را مرهون خیانت‌های بی‌شمارشان علیه هموطنان خود و مردم بی‌گناه ایران زمین می باشند.

خیانت‌هایی که از اوایل انقلاب و با ترور بیش از ۱۲۰۰۰ نفر از انسان‌های بی‌گناه که به خاطر ظاهر موجه و مذهبی‌شان به شهادت رسیدند آغاز شد و با پیوستن این گروهک تروریستی به صدام حسین و ارائه اطلاعات مورد نیاز ارتش بعث عراق و خوش‌خدمتی به دیکتاتور عراق که جنگی همه‌جانبه را بر ملت ایران تحمیل کرده بود، تشدید شد و اکنون در قالبی دیگر و تبلیغات علیه ایران ادامه دارد و ظاهراً هیچ پایانی برای آن متصور نیست. خیانت‌هایی که بر هیچ کسی پوشیده نیست و سبب شده هر ایرانی وطن دوستی از دارودسته رجوی ابراز انزجار کند.

حال می بینیم بر اساس یک نظرسنجی که هفته پیش توسط مرکز تحقیقات علوم اجتماعی دانشگاه جرج میسون آمریکا و به سفارش اتحادیه روابط عمومی ایرانیان آمریکایی (پایا) انجام شده است، تنها ۵ درصد از اشخاصی که اعلام حمایت از گروه‌ها و شخصیت‌های اپوزیسیون کردند، از سازمان منافقین حمایت می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.