نواف طلاس دیدارش را با لاوروف سازنده خواند

۱۲م اسفند ،

rt5-4.jpg

مناف طلاس پس از دیدار با وزیر امور خارجه روسیه، مذاکرات خود را با مقام‌های کرملین سازنده ارزیابی و تاکید کرد که مسئولان روسیه فهم بسیار خوبی از اوضاع جاری در سوریه دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، مناف طلاس، نظامی ارشد سوریه که چندی پیش از ارتش این کشور جدا شد پس از مذاکرات یک روزه خود با مقام‌های روسیه، از جمله وزیر امور خارجه این کشور گفت: نتایج مذاکرات‌مان بسیار امیدوار کننده بود و ما دیدیم که سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و دیگر مقام‌های این کشور فهم بسیار خوبی از اوضاع سوریه دارند و این امیدوار کننده است.

وی که قبل از جدایی‌ از نظام سوریه نزدیکترین نظامی به بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه محسوب می‌شد، ادامه داد: آنچه که همه ما برای آن تلاش می‌کنیم این است که صلح در سوریه برقرار شود و خونریزی‌ها در کشور پایان یابد.

طلاس پیش از ترک روسیه گفت: پیش از اینکه از نظام حاکم در سوریه جدا شوم از مسئولان کشور خواستم تا راه حلی سیاسی برای پایان دادن به بحران بیابند اما درخواستم از سوی آنها رد شد.

طلاس که همراه با خانواده‌اش در فرانسه زندگی می‌کند، افزود: ملت سوریه قبول نمی‌کنند یک خانواده تا ابد برای سرنوشت آنها تصمیم بگیرد، بشار اسد باید واقعیت را بپذیرد و به خواست ملت خود مبنی بر کناره گیری از قدرت پاسخ مثبت دهد.

وی در پایان گفت: به زودی بار دیگر به مسکو باز خواهم گشت و با مسئولان کرملین دربارهٔ آینده کشورم گفت‌وگو خواهم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.