نوربخش تجربیات ارزنده ای دارد/موفقیت فقط با کار گروهی محقق می گردد

۱۱اردیبهشت،

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با توجه به تجربیات ارزنده ناصر نوربخش در کشتی فرنگی از وجود وی در تیم ملی بهره لازم را خواهیم برد.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: پس از بازگشت ناصر نوربخش از کشور آذربایجان و ابراز تمایل وی برای ادامه همکاری با تیم ملی کشورمان جلسه ای را برگزار کردیم تا از وجود این مربی با سابقه بهره لازم را ببریم.

سرپرست تیم کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: قبل از آنکه شورای فنی تیم ملی تشکیل جلسه دهد با نوربخش صحبتهای بسیار مثبتی داشتیم و خوشبختانه با موافقت و استقبال اعضای شورا در خدمت این مربی با سابقه خواهیم بود.

مشتاقی تصریح کرد: ناصر نوربخش سالها به عنوان مربی سازنده به کشتی کشور خدمت کرده و در رده های مختلف تیم ملی حضور داشته، به همین سبب یقین بدانید تجربیات وی کمک موثری به پیشبرد اهداف تیم ملی که همانا موفقیت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ می باشد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که اردوی فعلی تیم ملی آغاز شده و مربیان شهرستانی در این اردو حضور دارند با توافق انجام شده ناصر نوربخش از اردوی بعدی در کنار تیم خواهد بود.

مشتاقی در پاسخ به این سوال که نوربخش چه جایگاهی در تیم ملی خواهد داشت گفت: نوربخش به عنوان مربی ثابت در خدمت ملی پوشان خواهد بود هر چند اعتقاد داریم این که در تیم ملی چه کسی چه سمتی دارد مهم نیست بلکه ما یک خانواده هستیم که در کنار هم برای موفقیت کشتی فرنگی ایران تلاش می کنیم .

وی تاکید کرد: مطمئن باشید موفقیت در هیچ کاری محقق نمی شود مگر با کار گروهی، به همین سبب اگر می خواهیم در مسابقات مهم پیش رو نتایج قابل قبول و مطلوبی را کسب کنیم باید تمام خانواده کشتی ما را در این راه همراهی کنند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دربارهٔ برنامه های آتی تیم ملی اظهار داشت: پس از این مرحله اردو که تا ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، مسابقات جام یادگار امام(ره) را پیش رو داریم، بعد از آن تعدادی از فرنگی کاران به رقابتهای بین المللی جام آزوماش اوکراین اعزام می شوند و تا آغاز مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مجارستان چندین اردوی تدارکاتی را در نظر گرفته ایم که در نهایت امیدوارم در این مسابقات بتوانیم از حیثیت کشتی فرنگی ایران دفاع کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.