نوربخش: نمی‌دانم مربی تیم ملی هستم یا نه

۰۵خردادماه،

  ناصر نوربخش دربارهٔ سطح مسابقات جام یادگار امام (ره) گفت:‌ شاهد سطح متوسطی بودیم و شاید اگر تعداد بیشتری از نفرات مطرح ملی‌پوش ما هم مجبور به شرکت در این رقابت‌ها می‌شدند، خوب بود. چون معلوم نیست در چه شرایطی از آمادگی می باشند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: موقعیتی ایجاد شد تا محکی از داشته‌های خودمان بزنیم البته اگر طوری برنامه‌زیزی می‌شد که بهانه وزن کم کردن را دست برخی از کشتی‌گیران نمی‌دادیم و به همان صورت مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بود، بهتر بود. تیم‌های خارجی باید بازار چنین مسابقاتی را گرم کنند، اما در مجموع حسن‌های زیادی هم داشت، از جمله آشنایی با قوانین جدید و حضور مدعیان بود.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی دربارهٔ قهرمانی پسرش در جام یادگار امام گفت: محمد با قهرمانی در آسیا و کسب مدال برنز جوانان جهان نشان داد که روند رو به رشدی را طی می‌کند، اما متأسفانه تا اینجا به حقش نرسیده است؛ شاید او هم به پای من می‌سوزد.

نوربخش افزود: متاسفانه دوستان قبلی ما هم نسبت به این جوانان مستعد بی‌تفاوت بودند؛ حتی برخی از مواقع به اردو هم دعوت نمی‌شدند. برخی مواقع فاصله کشتی‌گیران با هم خیلی کم است و کادر فنی باید چنین نفرات جوان و مستعدی را هم مدنظر داشته باشد. خوشبختانه محمد در جام یادگار قابلیت‌های خودش را نشان داد و حقش را گرفت.

وی دربارهٔ تغییر قوانین کشتی عنوان کرد: باید این فرصت به کشتی‌گیران داده شود تا کشتی بگیرند، اما متأسفانه مقررات قبلی کشتی را خراب کرده بود.

نوربخش دربارهٔ همکاری‌اش با تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نمی‌دانم شرایط تیم ملی چگونه است؛ مربی تیم ملی هستم یا نه! قرار است دوباره رئیس جدید برای فدراسیون انتخاب کنند؛ رئیس جدید هم به طور حتم نفرات خودش را می‌آورد. کادر فعلی هم در بلاتکلیفی می باشند. من به عنوان مربی سازنده در باشگاهم در شهریار آموزش کشتی را دنبال می‌کنم هر زمان هم که در تیم ملی به من نیاز بوده کمک کرده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی برای نتیجه‌گیری باید ثبات داشته باشد و تغییرات پی در پی به کشتی ضربه می‌زند. باید کادر فنی تیم‌های ملی بدون توجه به رئیس فدراسیون کشتی بر اساس تخصص و ضابطه انتخاب شوند و با تغییر رئیس مربیان تیم ملی هم تغییر نکنند. باید مربیانی که سازنده واقعی می باشند به تیم ملی برسند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.