نوروزی: رحمتی به من گفت هر چه می‌زنی گل می‌شود/ خوب موقعی به استقلال خوردیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – رضا نوروزی مهاجم جنوبی نفت تهران برای بازی شنبه مقابل استقلال انگیزه بالایی دارد.

به گزارش ممتاز؛ او که گربه سیاه استقلال است تا حالا ۸ بار به این تیم گل زده و امیدوار است در بازی فردا دوباره گل زدن به استقلال را تجربه کند. او تاکید می‌کند که تیمش برای برد به میدان می‌رود و در زمان مناسبی قرار است با استقلال بازی کند. نوروزی در مورد بازی با استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

شرایط نفت در آستانه بازی با استقلال چطور است؟

خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی می باشند. خوشبختانه محروم و مصدوم هم نداریم و با آمادگی کامل مقابل استقلال قرار خواهیم گرفت.

در مورد استقلال چه صحبتی داری؟

من معتقدم بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، انگیزه بازیکنان استقلال کم شده است. آنها شاید از لحاظ روحی افت کرده باشند و این موضوع به نفع ما است.

فکر می‌کنی نفت بتواند از این بی‌انگیزگی استفاده کند؟

البته این‌طور نیست که استقلال هیچ انگیزه‌ای نداشته باشد و ما نمی‌خواهیم بسیار به این موضوع توجه کنیم. با این حال معتقدم آنها بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتند و چند بازیکن نیز در تیم ملی داشتند. من معتقدم استقلال خسته است و خوب موقعی با این تیم بازی خواهیم کرد.

تا حالا چند بار به استقلال گل زدی؟

تا حالا ۸ بار به استقلال گل زدم که با پیراهن تیم‌های استیل آذین، فولاد و نفت بود. معمولا در اکثر بازی‌هایی که مقابل استقلال انجام دادم گل زدم حتی در بعضی از بازی‌ها ۲ گل زدم.

پس حسابی گربه سیاهی مهدی رحمتی هستی؟

رحمتی از دروازه‌بان‌های خوب ایران است. یک بار او به من گفت تو هر چه می‌زنی گل می‌شود.

فکر می‌کنی در این بازی هم به استقلال گل بزنی؟

من انگیزه بسیاری دارم تا در این بازی گل بزنم. نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا بازی تاثیرگذاری را انجام دهم و اگر موقعیت داشتم حتما استفاده خواهم کرد.

برخی معتقدند کروش برای جام جهانی ۹۰درصد نفرات مورد نظرش را انتخاب کرده و توجهی به لیگ نخواهد داشت. این موضوع تو را بی‌انگیزه نمی‌کند؟

من نمی‌توانم روحیه خودم را از دست بدهم و تلاش می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. من در قبل توسط کروش دعوت شدم و این نشان می‌دهد که او روی من نظر دارد. خودش هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که درهای تیم ملی به روی همه باز است و اگر اشتباه نکنم سجاد شهباززاده بازیکن سایپا را برای اولین‌بار به اردو دعوت کرد. امیدوارم در آینده من هم جزو دعوت‌ شده‌ها باشم.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.