نوروز امسال مقررات بیشتر رعایت شد

۸فروردین ۱۳،

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی:

نوروز امسال مقررات بیشتر رعایت شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم در مسافرتهای نوروز امسال مقررات راهنمایی و رانندگی را بیشتر از قبل رعایت کردند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایرنا، سردار ˈاسکندر مومنیˈ روز پنجشنبه در بجنورد در جمع نیروهای پلیس راهور خراسان شمالی افزود: به دنبال این قانونمندی که ناشی از صبوری و ارتقا فرهنگ ترافیکی می باشد آمار تخلفات و سوانح رانندگی نیز کاهش یافته است.

وی با اشاره به روند کاهشی آمار سوانح رانندگی در نوروز ۹۰ و ۹۱، ابراز امیدواری کرد که این روند نوروز امسال نیز تداوم یابد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم له بر لزوم رعایت انضباط و مقررات ترافیکی گفت: سخنان ایشان وظیفه پلیس را سنگینتر کرده است.

وی این سخنان را از جنس فرمان و مطالبه دانست و افزود: البته رهبری تحقق این امر را در گرو تلاش همه دستگاههای دخیل در این بخش و نیز توجه بیش از پیش مردم به رعایت قوانین و مقررات دانستند.

او در ادامه گفت: نوروز امسال توان پلیس به میزان یک سوم افزایش یافته است. سردار مومنی افزود: این افزایش توان مرهون همکاری فرماندهی نیروی انتظامی است که بیش از هزار گروه خودروی انتظامی را در اختیار پلیس راه قرار داد.

شنبه ۱۰ فروردین   ۱۶:۳۸

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.