نوروز تنها تهنیت پیام یک فصل نیست،

میرزاخانی:

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران فرارسیدن سال نو را به خانواده سینمای ایران و به ویژه فیلم کوتاه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش هنرآنلاین، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران فرارسیدن سال نو را به خانواده سینمای ایران و به ویژه فیلم کوتاه تبریک و تهنیت گفت.

نوروز تنها تهنیت پیام یک فصل نیست، مژدگانی رویش در اندیشه و نگرش انسان است و دفتری سرسبز در گستره همه سال های تاریخ که جاودانگی و طراوت را تفسیر می کند و عید بارقه امید است و رنگین کمان نوید در چشم انداز دلگشای آبی ترین افق که نو زیستن و نو نگریستن را به آدمی هدیه خواهد داد.

در رستاخیز برگ و روشنی، دستی از دل برمی آریم و سپاس می گوییم اهتمام و تلاشتان را در اعتلای فرهنگ نظام اسلامی و سالی سرشار از امید را برای خانواده بزرگ فیلم کوتاه کشور در مجموعه کارکنان، مسئولین دفاتر،مدرسین، هنرجویان، فیلمسازان فیلم کوتاه، فیلمنامه نویسان، عکاسان و اصحاب رسانه و خبر آرزو می کنیم. باشد تا سالی دیگر در خنکای سایه سار ایزد مهرآفرین هماره سعادتمند و تندرست باشید

سال تازه را برای خانواده انجمن سینمای جوانان ایران گذر از زیرساخت ها و حرکت با شتاب به سمت آموزش، تولید و عرضه فیلم کوتاه در داخل و خارج از کشور به منظور به رخ کشیدن عظمت ایران و ایرانی و معرفی افتخارات و دست آوردهای آن می دانیم و تلاش خواهیم کرد با آموزش گسترده تر و فراگیرتر به ویژه در شهرستانها و آغاز آموزش انیمیشن به عنوان فصلی تازه در فعالیت های این مجموعه بزرگ و همدل و همچنین تولید آثار فاخر که در آن رنگ و بوی چشم انداز سرزمین زیبای ما با رنگین کمان هفت رنگی فرهنگی کشورمان بازتاب کرده وبا عرضه آن در داخل و خارج کشور بر افتخاراتمان بیفزایم. قطعاً در این مسیر دل در گرو عنایت پروردگار و همدلی و همراهی شما داریم.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.