نوری از مانوئل تذکر جدی گرفت

جام جم آنلاین: اعتراض محمد نوری به نیمکت نشینی‌اش در دو هفته ابتدایی لیگ برتر در شرایطی با واکنش جدی مانوئل ژوزه، سرمربی پرسپولیس مواجه شد که همزمان امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از تمایل خود برای حضور در باشگاه و کمک به رویانیان خبر داد.

محمد نوری نیمکت نشینی در پرسپولیس را فقط در یک دیدار تحمل کرد و پس از آن‌که در دیدار مقابل فجر سپاسی هم نیمکت‌نشین شد، در مطبوعات به این مساله اعتراض کرد؛ اعتراضی که از چشم مانوئل ژوزه سرمربی تیم دور نماند.

ژوزه در تمرین جمعه شب سرخپوشان خطاب به نوری تاکید کرد: این‌که چه کسی بازی کند به خودم مربوط می‌شود. از این به بعد حق نداری درباره نیمکت‌نشینی‌ات با کسی حرف بزنی. من تصمیم می‌گیرم چه کسی در ترکیب اصلی بازی کند و چه کسی روی نیمکت بنشیند.

به این ترتیب بعید نیست اعتراض نصفه و نیمه محمد نوری به نیمکت‌نشینی، باعث شود او در بازی بعد هم نتواند از ابتدا در ترکیب سرخ‌ها قرار گیرد.

دیدار شبانه با پرسپولیس

پرسپولیس با وجود محروم بودن از حضور تماشاگرانش در یک دیدار خانگی دیگر، در جدال برابر گهر زاگرس این بخت را دارد که طرفدارانش را روی سکو به همراه داشته باشد؛ چرا که گهر دورود میزبان محسوب می‌شود و شاگردان مهدی تارتار این بار در تهران باید پذیرای یکی دیگر از حریفانشان باشند.

در این رابطه گرچه پیش از این اعلام شده بود ورزشگاه تختی پذیرای این دیدار خواهد بود. اما براساس جدیدترین تصمیم سازمان لیگ این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

چراغ سبز عابدینی به رویانیان

امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گرچه تاکید دارد که با توجه به تعهد اخلاقی به مدیران جدید باشگاه ناچار است در گیلان بماند، اما او ته دلش با پرسپولیس است.

عابدینی که به اذعان خود و رویانیان، مشاور غیررسمی باشگاه پرسپولیس است در مورد احتمال حضورش در ارکان مدیریتی سرخپوشان گفت: اگر به هر دلیلی در داماش نمانم حتما به پرسپولیس می‌روم، چون دوست دارم رویانیان و مجموعه پرسپولیس که زحمات زیادی کشیده‌اند، موفق شوند. البته این حرف من در شرایط فعلی است و اگر روزی احساس کنم که نمی‌توانم کــــمکی به پرسپولیس کنم خود را سر بار این باشـگاه نخواهم کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.