نوری مالکی هشدار داد؛ افشای اسنادی از فهرست العراقیه

سه شنبه ۲۳ خرداد – ۰۱:۰۷:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نخست وزیری عراق در صورت ادامه تفرقه افکنی فهرست العراقیه اسناد جدیدی ضد سران این فهرست افشا خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازشبکه خبری العالم، منابع نزدیک به “نوری مالکی” نخست وزیری عراق اظهار کردند، وی اسناد و مدارکی را در ارتباط با اتهامات سران فهرست العراقیه بویژه “اسامه النجیفی”، “صالح المطلک” و “رافع العیساوی” در اختیار دارد که در صورت ادامه سیاست تفرقه افکنی این افراد آن ها را افشا خواهد کرد.
بر پایه این گزارش، “نوری مالکی” این اعترافات و اسناد را از برخی عناصر جدا شده از گروهک تروریستی منافقین به دست آورده است که حمایت مادی “صالح المطلک”، معاون وی از این گروهک تروریستی در استان دیاله محل استقرار گروهک تروریستی منافقین را فاش می کند.
همچنین اعترافات عناصر یک گروهک تروریستی که در سال ۲۰۰۷ منهدم شد، ثابت می کند که آنها به صورت مستقیم از سوی “اسامه النجیفی”، رییس مجلس عراق حمایت می شدند تا کردهای این کشور را از استان شمالی نینوا به مهاجرت مجبور کنند.
این گزارش می افزاید، اسنادی را که سفارت آمریکا در اختیار دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق قرار داده است “رافع العیساوی” را به ارتکاب جنایت در جریان جنگ فلوجه متهم می کند، به صورتیکه العیساوی در آن هنگام بیمارستانهایی را به صورت محرمانه برای درمان تروریستهای مجروح عرب تجهیز کرده بود.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۲۱۳۰۷۴۶۴۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.