نوری: توانایی بردن ازبکستان را داریم/ رحمان احمدی: تماشاگران باز هم از تیم ملی حمایت نمایند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

محمد نوری می‌گوید تیم ملی در دیدار با ازبکستان کار سخت‌تری نسبت به دیدار با کره جنوبی دارد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نوری پس از پایان دیدار ایران با تاجیکستان و برتری ۶ – ۱ ملی‌پوشان اظهار نمود: این بازی از لحاظ روحی – روانی برای ما مناسب بود. بازیکنان تیم ملی با انگیزه خاصی بازی نمودند و باید از تماشاگران که در یک روز میان هفته به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق نمودند تشکر کنم.

وی افزود: ما بازی سختی با کره داشتیم و به نظر من برابر ازبکستان کار سخت‌تری داریم. همه تمرکز خود را روی این بازی گذاشتند و دوست داریم با یک پیروزی دلچسب راه صعود را هموار کنیم. مسلما ما توانایی شکست ازبکستان را داریم.

** همچنین رحمان احمدی دروازه‌بان ملی‌پوش سایپا پس از دیدار ایران با تاجیکستان گفت: خوشحالم که توانستم در این بازی برای تیم ملی به میدان بروم. به هر حال فرصت بازی به من رسید و سعی نمودم از آن به خوبی استفاده کنم.

وی درباره دیدار با ازبکستان و شانس صعود ایران به جام جهانی هم گفت: بدون شک توانایی صعود مستقیم به جام جهانی را داریم. برای این کار باید ازبکستان را در آزادی شکست دهیم تا درصد بسیاری از راه صعود را طی کنیم. تماشاگران نقش مهمی در بازی با کره ایفا نمودند که امیدوارم حمایت‌های آن‌ها در بازی هفته آینده برابر ازبکستان هم تکرار شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.