نوری زاده و مهاجرانی تلویزیون ماهواره ای راه می اندازند

۰۶م آذر ،

شاهکار این اشخاص وابسته به دستگاههای اطلاعاتی غرب، تلویزیون فارسی زبان ماهواره ای است که با پول شیوخ عرب در ساختمانی پشت موزه انگلیس در لندن برای پخش به زبان فارسی آماده می گردد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، پس از گذشت حدود ۹ ماه از افشای دریافت پول های سران عرب توسط علی رضا نوری زاده ضد انقلاب مرتبط با سازمان سیا و عطاء الله مهاجرانی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در کابینه محمد خاتمی در جشنواره ۲۷ میراث فرهنگی عربستان سعودی موسوم به “الجنادریه “،این بار خبر می رسد که ۱۸ میلیون دلار دریافتی قرار است خرج راه اندازی و گسترش شبکه فارسی زبان العربیه توسط این دو مهره سوختهM I6  شود.

شاهکار این اشخاص وابسته به دستگاههای اطلاعاتی غرب، تلویزیون فارسی زبان ماهواره ای است که با پول شیوخ عرب در ساختمانی پشت موزه انگلیس در لندن برای پخش به زبان فارسی آماده می گردد. این ساختمان هم اکنون از نظر امنیتی تحت حفاظت می باشد.

گفته می گردد که دو نفر دیگر به نام های چالنگی و بزرگمهر از کارکنان این تلویزیون عربی خواهند بود، گویا این دو تن، سال ها پیش در کشور مصر با یکدیگر همکاری داشته اند.

جمشید چالنگی از کارکنان صدای آمریکا بود و چند ماه پیش به طور ناگهانی از آن سازمان اخراج شد.

یک منبع آگاه می گوید؛ اخراج چالنگی از صدای آمریکا، در رابطه با نزدیک شدن  وی به بعضی از عوامل عرب بوده است و این مسئله از چشم آمریکایی ها پنهان نمانده بود.

چندی پیش شهرام همایون، مدیر و مالک تلویزیون ماهواره ای فارسی زبان کانال یک ، که همیشه مدعی دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی تلویزیون خود می باشد، به طور ضمنی اقدام به باجگیری ماهواره ای  کرد.

وی با اشاره به اینکه طرحی از سوی عرب ها در حال اجرا است، اخطار داد که به زودی مسائلی را در این رابطه افشا خواهد کرد.

اشاره شهرام همایون به همین تلویزیون فارسی زبان عرب ها در لندن بود. “همایون ” با عنوان کردن این مسئله می خواهد به یار دیرین خود ” نوری زاده”  پیام دهد که اگر سهم وی را از پول عرب ها محفوظ ندارد،   ممکن است با افشاگری روبرو شود.

از سویی ایادی نوری زاده در همه جا پخش کرده اند که نوری زاده تاکنون نزدیک به یکصد هزار دلار به شهرام همایون مدیر تلویزیون ماهواره ای کانال یک، به عنوان وام پرداخت کرده است.

نوری زاده به یکی از نزدیکانش گفته برای باز پرداخت این وام، با شهرام همایون اختلاف پیدا کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.