نوری: مسئله قدس و ظلم اسرائیل نباید به حاشیه رود

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه «هر نوع اجتماع در روز قدس باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی باشد» گفت: نباید این اتفاق بیفتد که مسئله قدس و اسرائیل به حاشیه رفته و فراموش شود.

سید راضی نوری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اهمیت روز قدس گفت: روز قدس، روز جهانی است که مسلمانان و انقلابیون جهان اهمیت ویژه‌ای به این ماجرا می‌دهند. قدس باید سال به سال پررنگ‌تر شود. امسال که با همگیری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، مشکلات مردم زیاد شده و امکان جمع شدن و راهپیمایی در هر نقطه‌ای وجود ندارد.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه «هر نوع اجتماع در روز قدس باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی باشد» گفت: اهمیت روز قدس برای آرمان‌ها و نظام ما باید بیشتر خودش را نشان بدهد در عین حال توصیه‌های بهداشتی هم باید مد نظر قرار بگیرد.

نماینده مردم شوش در مجلس تأکید کرد: ما باید به هر شکل ممکن انزجار خود را نسبت به صهیونیسم بین‌الملل و امپریالیسم آمریکا و نسبت به تمام کسانی که هدفی جز تجاوز به حقوق ملت‌ها ندارند، نشان دهیم. این راهی است که بیداری اسلامی رقم زده است. روز قدس، آخرین جمعه ماه رمضان و بعد از یک ماه عبادت صورت میگرد. این خود بار معنوی این روز را زیاد می‌کند.

نوری در پایان گفت: ملت‌ ما هر ساله مواضع خود نسبت به نظام، امام و رهبری و روز قدس نشان دادند. امسال اما شرایط خاصی وجود دارد که مردم باید با رعایت توصیه‌های بهداشتی حاضر شوند تا جواب شیطنت‌های آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود را بدهند. مردم ما همیشه لبیک‌گوی مقام معظم رهبری برای از بین بردن غده سرطانی بوده‌اند. راه این مبارزه اجر معنوی دارد. نباید این اتفاق بیفتد که مسئله قدس و اسرائیل به حاشیه رفته و فراموش شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.