نوسان اونس طلا در بالای سطح ۱۶۰۰دلار

۰۲م اسفند ،

بینا- چشم اندازهای مثبت اقتصاد جهانی همچنان مانع از شکست قیمت جهانی طلا از پایین ترین سطح شش ماه اخیرخود شده است.
به گزارش رویترز، معامله گران بازار بر این باورند به احتمال بسیار قیمت جهانی طلا در آینده به الگوی تجاری کنونی خود ادامه خواهد داد به گونه ای که با رشد تقاضا از سوی سرمایه گذاران چینی و دیگر کشورهای آسیایی بهای این فلز زرد افزایش خواهد یافت و پس از پایان یافتن معاملات در این کشورها با کاهش مواجه خواهد شد.
بر اساس این گزارش، یک معامله گر پکنی تصریح کرد در پی کاهش قیمت جهانی طلا میزان تقاضای این فلز در بازارهای داخلی افزایش یافته است. اما این میزان از تقاضا قادر به رشد بسیار بهای این فلز گرانبها نخواهد شد.
بر این اساس، وی همچنین در ادامه افزود: زمانی که قیمتها تثبیت شوند احتمال دارد میزان تقاضا با کاهش روبرو شود اما جهش قیمت اونس طلا میزان تقاضای خرید فیزیکی این فلز را افزایش خواهد داد.
هر اونس طلای جهانی امروز با رشد۰٫۲درصدی در محدوده ۱۶۰۷ دلار و ۸۶ سنت و هر اونس طلای آمریکا نیز با رشد ۰٫۲درصدی در سطح ۱۶۰۷ دلار و ۶۰ سنت داد و ستد شده است.
تحلیل تکنیکال ونگ تائو تحلیلگر اقتصادی رویترز حاکی از این امر می باشد که قیمت جهانی طلا امروز سطح حمایتی ۱۵۹۹دلار را تجربه خواهد کرد و در صورت شکست این سطح به ۱۵۸۲ دلار کاهش خواهد یافت.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.