نوشاد عالمیان عازم هانگ ژو شد

۱۴م آذر ،

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران برای حضور در رقابتهای فینال تورهای جهانی راهی چین شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، عالمیان با کسب دو عنوان قهرمانی در تورهای جهانی آلمان و کویت و دو عنوان سومی در رقابتهای جهانی کره جنوبی و لهستان توانست با کسب امتیازات لازم جواز حضور در فینال تورهای جهانی را در رده سنی امید بدست آورد.

در سال ۲۰۱۲ در مجموع ۱۶ مسابقه در قاره های مختلف جهان برگزار شد که از بین آنها ۱۵ بازیکن برتر در رده سنی بزرگسالان، ۸ بازیکن برتر در رده سنی امید و ۸ تیم دو نفره که موفق به کسب بالاترین امتیازات شده باشند در هانگ ژوی چین دوباره به مصاف هم خواهد رفت.

عالمیان در رتبه دوم تورهای جهان در بخش زیر ۲۱سال پس از پینگ پنگ باز چین قرار دارد و پاتریک فرانریسکی از آلمان، یوتو مواتسو از ژاپن، سیمون گایوری از فرانسه، فنگ چن از سنگاپور ، جونگ پونگ سیک از کره جنوبی و کارسون سوئدی می باشند.

رقابتهای فینال توهای جهانی از ۱۶ تا ۱۹ آذرماه به میزبانی هانگ ژوو در چین برگزار می گردد و در مجموع یک میلیون و ۱۶ هزار دلار جایزه نقدی آن خواهد بود.

در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی عالمیان با پیشرفت ۲۷ پله‌ای در رده‌ی چهام برترین‌های جهان و چهارم امیدهای جهان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،‌ نماینده ایران در این رقابت‌ها ، به همراه احمد جعفری پور به عنوان مربی شب قبل تهران را به مقصد چین ترک کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.