نوول بزرگان پردازش ابری را به چالش طلبید

۱۶اردیبهشت،

 

اخیراً شرکت تازهی به جمع عرضه کنندگان خدمات پردازش ابری پیوسته است که قصد دارد با راهکارهای خود شرکت‌ها و خدمات مطرحی مثل گوگل درایو، دراپ باکس، اسکای درایو مایکروسافت و غیره را به چالش بطلبد. 
به گزارش وب پایگاه اینترنتی zdnet، شرکت نوول (Novell) که یکی از شرکت‌های عرضه کننده زیرساخت‌های نرم افزاری است خدماتی با نام فلیر (Flir) را روانه بازار کرده است که به کسب و کارهای تجاری اجازه می‌دهد فایل‌ها و محتواهای خود را در پایگاه‌های پردازش ابری این شرکت ذخیره کنند. نوول این خدمات را به قابلیت‌های ویژه‌ای مجهز کرده است تا کسب و کارهای کاربر بتوانند به آسانی به داده‌های ذخیره شده در این پایگاه دسترسی داشته باشند. قابلیت‌های جستجوی جهانی، سازگاری با پلت فرم‌های مختلف مورد استفاده کسب و کار‌ها (مثل مایکروسافت اکتیو دایرکتوری)، یکپارچگی با سیستم‌های فایلی مختلف، و غیره از جمله این ویژگی‌ها است. 
شرکت نوول خدمات اشتراک فایل خود را به با قیمت‌های مختلفی به کاربران می‌فروشد. قیمت این خدمات بسته به تعداد و نحوه استفاده مشتریان متفاوت است. کسب و کارهایی که قصد دارند از این خدمات استفاده کنند باید به ازای استفاده هر کاربر از این شرکت مجوز دریافت کنند. نوول همچنین اعلام کرده مشتریانی که از سرور‌ها و بعضی از دیگر محصولات و راهکارهای این شرکت استفاده می‌کنند، می‌توانند به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنند. 
شرکت‌های عرضه کننده خدمات اشتراک فایل و پایگاه پردازش ابری پیوسته سعی می‌کنند با کاهش قیمت خدمات و محصولات خود در این حوزه با یکدیگر رقابت کنند و توجه کاربران و کسب وکار‌ها را به خود جلب کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.