نوک پیکان اقدامات اطلاعاتی ما دشمنان نظام می باشند نه نیروهای خودی

وزیر اطلاعات:

ایران > دولت– ممتازنیوز:
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با تاکید به اینکه نوک پیکان اقدامات اطلاعاتی ما دشمنان نظام می باشند و نه نیروهای خودی، گفت: باید نیرو وتوان خود را عاقلانه برای مقابله با دشمن وخدمت به جامعه وامت اسلامی خرج کنیم.

به گزارش ایرنا، علوی که پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان غربی سخن می‌گفت، افزود: دستگاه اطلاعات کشور چشم و چراغ نظام جمهوری اسلامی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب عصر مجاهدت خاموش خدمتگزاری سربازان گمنام این نظام الهی است.

وزیراطلاعات تاکید کرد:امروز بخش اعظم امنیت حاکم برنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه بار ایمانی مردم بزرگوار کشور است.

وی ضمن تاکید برحرکت در مسیر و چارچوب شرع مقدس اسلام با الگو گیری از حضرت عبدالله الحسین (ع) افزود : باید با پیروی از اصول اخلاقی و محور قرار دادن اخلاق و قانون درکارها از خدمت به مردم به هیچ وجه فرو گذار نکنیم.

علوی یادآورشد که باید درچارچوب اخلاق قانون و شرع حرکت کنیم چراکه مسلمانیم و نمی توانیم خارج ازچارچوب دستورات پیامبر اکرم (ص ) عمل کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: دراسلام اساس امنیت جامعه برپایه فرهنگ وایمان بنا نهاده شده است و دراین صورت است که با توجه به فرهنگ و ایمان می توان به رشد و شکوفایی دست یافت.

وی با تاکید براهمیت سرمشق قراردادن آموزه های حضرت عبدالله الحسین ( ع ) درامور مختلف توضیح داد : ماجرای عاشورا و کربلا از سه بار عاطفی احساس و عقلانی برخوردار است که می بایست کارعقلانی آن بطور جدی تقویت شود چرا که پیام عاشورا ازاین بار ضروری نشات می گیرد.

علوی توجه به بارعقلانی عاشورا را سبب انتشار یافتن پیام گسترده آن دانست و ادامه داد دراین صورت است که کربلا منحصر به یک مکان وعاشورا منحصر به زمان نخواهد شد و برای جهانیان الهام بخش فکری خواهد بود.

وزیر اطلاعات همچنین رعایت رفتارعاقلانی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرارداد و افزود: در برخورد با دشمن باید عاقلانی رفتار کنیم و مذاکرات فعلی را طوری طراحی کنیم که جمهوری اسلامی ایران ازحقوق بین المللی خود استفاده کامل کند تا در صورت عدم موفقیت به افکارعمومی جهانی ثابت کنیم یک قدرت و اراده زورگو نمی گذارد این نظام از حقوق مصرح در قوانین بین المللی خود دفاع کند.

استاندار آذربایجان غربی نیز دراین مراسم دستگاه امنیتی نظام را از معجزات انقلاب اسلامی و فخر اسلام دانست و گفت: دستگاه امنیتی ایران که به لحاظ فنی وازلحاظ خبره گی سرآمد بوده و رقبای آن جهانی است.

دراین مراسم همچنین ازهاشمی مدیرپیشین اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی تقدیر و صدر به عنوان مدیرکل تازه این استان معرفی شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.