نویدکیا:پرسپولیسی ها از نظر اسمی بهتر از تیم های دیگر یارگیری کردند

‘نویدکیا ‘ که به همراه دیگر بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اردوی ترکیه بسر می برد، روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:نگاهی به چگونگی یارگیری تیم های حاضر در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران نشان می دهد که تیم پرسپولیس نسبت به دیگر تیم های شرکت کننده از نظر اسمی یارگیری بهتری انجام داده است.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در تیم سپاهان اصفهان اظهارداشت:تیم سپاهان در خطوط حمله و دفاع بازیکنانی را از دست داده است و به جای آنان بازیکنی خوبی را به خدمت گرفته است .

با توجه به تغییرات صورت گرفته در تیم سپاهان،بازیکنان جدید نیاز به زمان برای هماهنگ شدن با دیگر بازیکنان را دارند.

افزون بر آن در این فصل ، تیم سپاهان اصفهان شماری از بازیکنان جوان خود را به خدمت گرفته است که این امر میانگین سنی بازیکنان این تیم را کاهش می دهد.این یک برنامه ریزی بلندمدت است و به نظر من این جوانان آینده های تیم سپاهان خواهند بود.

نویدکیا بااشاره به شرایط تیم سپاهان که خود را برای شرکت در رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاههای ایران و آسیا آماده می کند ، تصریح کرد:من معتقدم که تیم سپاهان همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ ایران است .

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان دلایل موفقیت این تیم در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران را ساختار و سازماندهی این باشگاه و ثبات مدیریت دانست و گفت:ثبات مدیریت و ساختار این باشگاه به گونه ای است که بازیکنان با بستن قرارداد با مبالغ پایین تر به این باشگاه می پیوندند چرا که مطمئن هستند در پرداخت مبلغ قرارداد آنان وقفه ای ایجاد نمی شود. ضمن اینکه با یک باخت و یا چند نتیجه نامطلوب کادر فنی این تیم دچار تغییر نمی شود.

افزون بر آن کادرهای فنی که هدایت تیم فوتبال سپاهان اصفهان را برعهده داشتند و دارند فارغ البال می توانند به فعالیت خود در این باشگاه ادامه دهند.

نویدکیا برگزاری اردوی آمادگی این تیم در ترکیه را مطلوب توصیف کردو گفت:بازیکنان در این اردو ضمن تمرینات بدنسازی و کار با توپ با برگزاری چند دیدار تدارکاتی به هماهنگی لازم با یکدیگر خواهند رسید.

تیم هایی که برای انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم سپاهان انتخاب شدند نیز از جمله بهترین تیم های کشورهای روسیه ، بلغارستان و جمهوری آذربایجان بشمار می روند.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در باره میزان آمادگی خود گفت:با توجه به شرایط بدنی ام،من از مربیانی همچون کرانچار و امیر قلعه نوعی تشکر می کنم که شرایطی را برای من مهیا کردند که در تمرینات شرکت نکنم تا بتوانم به همراه این تیم در رقابتهای مختلف شرکت کنم .

اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، از روز یکشنبه گذشته در مجتمع تفریحی ورزشی’قزلجه حمام’ در نزدیکی شهر آنکارا پایتخت ترکیه برپا شد.

مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ در ۷۰ کیلومتری شهر آنکارا قرار دارد و دارای حمام های آبگرم همانند سرعین در استان اردبیل است.

کاروان ورزشی تیم فوتبال سپاهان اصفهان متشکل از ۳۸ بازیکن و همراه،در مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ اسکان یافته است .

بازیکنان این تیم که خود را برای شرکت در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های ایران و آسیا آماده می کنند، در مدت حضورشان در این اردو زیر نظر کادر فنی، تمرینات خود را پی خواهند گرفت.

خاورم **۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۲۳۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.