نویسنده «پاراگراف آخر» مهمان دل‌های باوضو می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه رادیویی «آهای دلای با وضو» که با محوریت موضوع دفاع مقدس پخش می‌شود، شامل ۴ آیتم با این موضوع می‌شود. آیتم اول این برنامه «از یک خاک» نام دارد که شامل روایت مستندی درباره زندگی شهدا، جانبازان و آزادگان است که از زبان دوستان و وابستگان آن‌ها نقل می‌شود.

آیتم دوم این برنامه، «بدون امضا» نام دارد و شامل گفتگویی با خبرنگاران، نویسندگان، نقاشان، عکاسان، فیلم‌سازان و هنرمندانی است که در گروه سنی جوان جا دارند و روزهای دفاع مقدس را ندیده‌اند. «آلبوم خانوادگی» و «برداشت آزاد» هم دو آیتم پایانی این برنامه رادیویی هستند. که آیتم پایانی با حضور مهدی رستمی به عنوان کارشناس برگزار می‌شود و شامل ارائه برداشت‌های آزاد از واژه‌های مربوط به دفاع مقدس است.

به کارگیری ادبیات جوان‌پسند و به روز یکی از اهداف دست‌اندرکاران این برنامه است. نکته دیگری که سازندگان این برنامه روی آن تاکید دارند این است که برنامه با مخاطب باشد نه این که برای مخاطب باشد. اما مهمان دومین آیتم این هفته برنامه «آهای دلای باوضو»، زهرا سیادت موسوی نویسنده جوان مجموعه داستان «پاراگراف آخر» است که زندگینامه شهید عبدالحسین برونسی را از مجموعه کتاب‌های قصه فرماندهان در دست چاپ دارد.

این برنامه رادیویی، پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۴:۳۰ از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود. برنامه «فکری از جنس بلور»‌ برنامه دیگری است که از رادیو جوان پخش می‌شود و یکی از آیتم‌های آن معرفی کتاب‌های حوزه ادبیات دفاع مقدس است. این برنامه هر روز ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.