نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه است – اخبار اجتماعی

امام جمعه دامغان گفت: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جامعه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمود ترابی، امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و روسای پلیس های تخصصی شهرستان گفت: یکی از اهداف اصلی تشکیل نیروی انتظامی، استقرار نظم و امنیت در جامعه است.
امام جمعه دامغان، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه بشمار می رود، افزود: یکی دیگر از وظایف نیروی انتظامی، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در داخل کشور می باشد که تاکنون این نیرو به درستی به وظیفه خود عمل کرده است.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر و توانمند بوده و توانسته در برقراری امنیت در کشور گام های خوبی بردارد، گفت: استقرار نظم و امنیت در جامعه، مرهون تلاش، ایثار و فداکاری نیروهای جان بر کف انتظامی است.
همچنین؛ رئیس پلیس شهرستان دامغان در این دیدار گفت: با تلاش و پیگیری پلیس و همکاری خوب مردم ۸۵ درصد از سرقت های به وقوع پیوسته در این شهرستان کشف و سارقان دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.
سرهنگ غلامرضا کاظم زاده افزود: از مهرماه سال گذشته تاکنون، مردم دامغان ۵۴هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان، برقرار کرده اند.
وی گفت: ۱۵ هزار و ۶۰۰ مورد از تماس های برقرار شده با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از سوی مردم با پلیس عملیاتی شده است.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۲۸ و نیم کیلوگرم موادمخدر در شهرستان دامغان، کشف و ضبط شده است./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.