نیمکت نشینان درمواقع حساس گره گشا می باشند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

 امیر حسین پیروانی، کارشناس فوتبال در گفتگویی اظهار داشت: استفاده از ملی پوشان ذخیره در بازی با تاجیکستان برای آشنایی و شناخت این بازیکنان به فضای حاکم در تیم ملی بوده است. کی روش تفکر دراز مدت دارد و می خواهد از ملی پوشان جوان و در مواقع حساس استفاده کند.

 پیروانی در ادامه اظهار داشت: ملی پوشان جوان با بازی خوبشان مقابل تاجیکستان نشان دادند که شایسته حضور در بازی های بعدی تیم ملی را دارند و به آینده تیم ملی می توانستیم امیدوار باشیم.

به گزارش تفسیریممتازنیوز، کارشناس فوتبال گفت: متاسفانه تیم ملی از جایی گل دریافت کرد که همیشه از آنجا ضعف داشته است، فشار روی مهاجم حریف و محدود کردن فضا در محوطه جریمه باید از پایه به بازیکنان آموزش داده می شد دفاع نکردن اصولی در محوطه جریمه جزو ضعفهای ریشه ای فوتبالمان است که تا الان هم برطرف نشده است.

وی درباره بازی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: به هر حال نتیجه خوبی که تیم ملی مقابل کره جنوبی بدست آورد و به صدر جدول رسید شرایط تیم ملی تا حدودی ایده آل شد.

وی تصریح کرد: تیم ملی در دیدار رفت هم بازی ساده ای مقابل ازبکستان نداشت و باید در بازی برگشت قدرتمند تر از پیش ظاهر شود وضعیت ازبکستان هم اکنون به مانند شرایط ما مقابل کره جنوبی است و آنها می دانند که اگر برابر تیم ملی ما ببازند شرایطشان سخت خواهد شد و به خاطر همین با همه توانشان به مصاف ما می آیند.

پیروانی اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی باید قدرتی، فیزیکی و منطقی مقابل ازبکستان بازی نمایند و تابع احساسات نباشند، اگر کی روش ترکیب مناسبی در بازی با ازبکستان قرار دهد و ملی پوشان هم بتوانند در زمین مسابقه تمرکز و مدیریت داشته باشند توانایی کسب سه امتیاز بازی مقابل حریفشان را خواهند داشت، پیروزی برابر ازبکستان شرایط تیم ملی را ایده آل می کند و آنها با فراغ بال به مصاف تیم های دیگر می روند.

وی در پایان درباره اختلافات بین کی روش و ژوزه افزود: این دو مربی باید تمرکز لازم روی تیم ملی و پرسپولیس داشته باشند و این اختلافات به ضرر فوتبال ملی و باشگاهی همه می شود.

گفتنی است: تیم ملی توانست در یک بازی تدارکاتی با نتیجه ۶ بر۱ مقابل تاجیکستان به برتری برسد و آماده بازی با ازبکستان شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.