نکاتی برای حمام کردن موبایل ها

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

 نکاتی برای حمام کردن موبایل ها

موبایل ها و دیگر انواع وسایل الکتریکی کوچک به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در جیب جا بگیرند و چنان با صاحبان شان یکی می شوند که گاهی ملاحظه ظرافت آنها را نکرده و با خشونت تمیزشان می کنیم.

این وسیله های کوچک در جیب شما به نظر کثیف نیستند اما معدنی از میکروب ها و باکتری هایی هستند که روزانه با ان ها در ارتباط هستید. برای تمیز کردن این وسیله های کوچک باید نکات مختلفی را رعایت کنید که می تواند عمر تلفن شما را نیز افزایش دهد.

*تنها یک تکه پارچه نمناک و یا یک برگ دستمال کاغذی به خوبی تمام لکه ها و آثار انگشت را از روی این گجت های مظلوم پاک می کند و برای انجام این کار نیازی به استفاده از پیراهن و یا شلوار جین تان نیست.

*تلفن های همراه صفحه کلید و دکمه های مختلفی دارند و یا ورودی های مختلف پخش کننده های موسیقی محل خوبی برای خانه سازی چرک و غبار هستند. بهتر است با استفاده از قوطی های هوای فشرده و به آهستگی گرد و خاک ها را از منفذ های کلیدها خارج کنید.

*سوراخ های میکروفن و اسپیکر گوشی هم مکان ایده آلی برای آشغال ها هستند. برای تمیز کردن این بخش نیاز به مسواک و گوش پاک کن دارید. به راحتی می توانید با استفاده از مسواک میکروفن و اسپیکر را تمیز کنید به طوری که کمترین آسیب به آن ها وارد شود.

*یکی دیگز از روش های پاک کردن گرد و غبار از منفذها و سوراخ های ریز استفاده از نوار جسب است. تنها کافی است تا نوار جسب را به روی محل مورد نظر بچسبانید و سپس آن را بکنید البته زیاد به چسب فشار وارد نکنید چرا که ممکن است لکه های اضافی روی آن ایجاد کند.

*برای افرادی که اشتباها موبایلشان را موقع تمیز کردن خیس کرده اند باید بگوییم، برای تمیز کردن این مورد بهتر است سریعا باتری را از تلفن همراه خارج کنید و آن را در محل خشک قرار دهید. می توانید از برنج نیز برای خشک کردن تلفن همراهتان استفاده کنید.

منبع:مشرق

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر سه شنبه ۲ آبان   مشاهده : ۲۱   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – کامپیوتر
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.