نکاتی برای زیبا‌‌ترنشان دادن اتاق خواب

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

۱٫ کمدها از مهم‌ترین عناصر اتاق‌ خواب هستند زیرا با جای دادن لباس‌ها، رختخواب، میز اتو ونظم و ترتیب را برای این فضا به ارمغان می‌آورند. اگر می‌خواهید اتاق خوابی مرتب و زیبا داشته باشید،

می‌توانید کمد‌ها را با قفسه‌بندی برای قرار دادن وسایلی چون جاروبرقی، میز اتو، سبد لباس وکه وجود آنها در گوشه و کنار اتاق سبب شلوغی می‌شود، کاربردی کنید.
۲٫ قالیچه‌ای زیبا و متناسب برای فضای خود در نظر گرفته، ریتمی از رنگ غالب آن در فضا ایجاد کنید. شما می‌توانید این ریتم رنگی را با روتختی، پرده، تابلو یا حتی رنگ‌آمیزی دیوار پشت تخت‌خواب در فضا بوجود آورید.

از یاد نبرید که رنگ‌های سری مانند: رنگ‌های گروه آبی یا سبز برای اتاق خواب مناسب‌تر هستند زیرا آرامش بیشتری به فضا می‌بخشند.

۳٫ سرویس خواب را بهتر است از جنس چوب انتخاب کنید تا گرانی خود را به رخ بکشد و گرمای بصری مطلوبی به فضای استراحت شما ببخشد! اما اینکه چوب آن ساده یا کار شده باشد، به سبک، ساختار فضا و همچنین سلیقه شما بستگی دارد.

۴٫ بهتر است برای اتاق خواب، پرده‌ای دو لایه، یک لایه شفاف در زیر مانند تور یا حریر برای پوشش در روز و یک لایه در رو برای پوشش در شب در نظر بگیرید.

اضافه کردن جزئیات و لایه‌های بیشتر به فضا جلوه‌ای کلاسیک خواهد داد.

۵٫ تعادل، یکی از اصول دکوراسیون است که باید مورد توجه قرار گیرد. این تعادل را می‌توان به‌راحتی و با قرار دادن دو میز عسلی در دو طرف تخت‌خواب یا بازی با مبلمان ایجاد کرد.

در این صورت، نصب تابلویی بالای تخت‌خواب و در ارتفاع دید و همچنین قرار دادن دو آباژور روی دو میز عسلی، این اصل را تقویت می‌کند.
توجه: امروزه، استفاده از لوسترهای سقفی برای اتاق خواب توصیه نمی‌شود زیرا این لوسترها با ایجاد سایه در کنج‌ها و زوایا، فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهند

ضمن اینکه در کشورهای زلزله خیزی مانند کشور ما، ایمنی ندارند. بنابراین، برای ایجاد نور مناسب از سایر منابع نوردهی عمومی مانند هالوژن‌ها به همراه آباژورها کمک بگیرید.

irantrack.com

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر جمعه ۱۷ شهریور   مشاهده : ۴۶   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – دکوراسیون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.