نکات برجسته دفاع مقدس با نگاه متفاوت رسانه ها به نسل سوم منتقل شود

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان فغان در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد هفته دفاع مقدس که ظهر پنج شنبه در صدا و سیمای برگزار شد از پوشش همه جانبه رسانه های استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی اظهار کرد: هدف این است که با هم افزایی رسانه های استان پوشش رسانه ای و خبری همه جانبه از برنامه ها ی دفاع مقدس داشته باشیم

وی با اشاره به اهمیت پرداختن رسانه ها به این هفته افزود: هفته دفاع مقدس از مناسبت های مهم در کشور است و بعد از دهه فجر در رتبه دوم قرار دارد.

فغان بیان کرد: کسانی درهشت سال  دفاع مقدس به جبهه ها رفتند افرادی نخبه بودند و رسانه ها به فعالیت بیشتر باید آنان را به مردم وبه خصوص جوانان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه نمونه هایی  نظیر کتاب “دا” نوشته سیده زهرا حسینی در مشهد بسیار وجود دارد و یادآور شد: باید به نمونه های فراوانی از این دست مانند شهید با بانظر، محمود کاوه، شوشتری،  صیاد شیرازی و علم الهدی در رسانه ها پرداخته شود و مردم را با سیره وروش زندگی آنان آشنا کنیم.

وی یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس تمامی صنوف در جامعه شرکت داشتند و می توان در قالب موضوعات متفاوت و در لایه های پنهان دفاع مقدس  به اطلاع رسانی پرداخت.

جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهی سپاه ثامن الائمه، فرماندهی قرار گاه شمال شرق ارتش ، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و نمایندگان بنیاد شهید ،استانداری و اصحاب رسانه خراسان رضوی بر گزارشد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.