نکونام: باید از تعلیق فوتبال جلوگیری کنیم/ بازنشسته در فوتبال بسیار است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اخطار داد که نباید شرایط را iبه سمتی ببریم که فوتبال ایران تعلیق شود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد نکونام یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال پس از پایان رای گیری امروز با اشاره iبه دستور کار این مجمع، گفت: از ابتدا در جلسه حضور نداشتم اما در ابتدا گزارش تفسیری مالی ارائه شد و سپس درباره برگزاری و یا عدم برگزاری انتخابات نایب رییسی دوم رای گیری شد که اعضا iبه برگزاری این انتخابات رای دادند و من هم رای خود را iبه صندوق انداختم.

وی در پاسخ iبه این سوال که مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس در اعتراض iبه آنچه شفاف نبودن گزارش تفسیری مالی خواندند جلسه را ترک نمودند، آیا شما هم چنین چیزی را ملاحظه نمودید؟ گفت: من تخلفی را ملاحظه نکردم، ضمن این که برای حضور در انتخابات iبه مجمع آمده بودم و فکر می‌کنم این کار باید انجام می‌شد که انجام شد.

نکونام در پاسخ iبه این سوال که بر اساس نامه سازمان بازرسی کل کشور iبهروان iبه خاطر بازنشسته بودن نمی توانسته در انتخابات شرکت کند، گفت: بازنشسته در فوتبال بسیار است، از کفاشیان بگیرید تا اعضای رییسه. فکر می‌کنم مهم این است که از تعلیق فوتبال ایران جلوگیری کنیم. درست است که سازمان بازرسی کل کشور نامه‌ای را ارسال نموده، اما حتما اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌توانند این مساله را با گفت‌وگو و نامه نگاری حل نمایند. چیزی که مهم است این که باید مراقب باشیم فوتبالمان تعلیق نشود. نباید بعد از برد برابر کره جنوبی کام مردم تلخ شود و باید اکنون همه iبه بازی مهم برابر ازبکستان فکر کنیم.

نکونام در پاسخ iبه این سوال که فتح‌الله‌زاده و رویانیان گفته اند می‌خواهند درخواست تشکیل مجمع فوق‌العاده‌ فدراسیون را بدهند، آیا شما هم با تغییر و تحول در فدراسیون موافقید؟ گفت: هر کس نظر خودش را دارد و من هم نظر خودم را دارم و اکنون نمی‌توانم درباره آنچه که در ذهن دارم صحبت کنم.

وی در پایان در پاسخ iبه این سوال که شما iبه عنوان کاپیتان تیم ملی ایران در انتخابات فیفا iبه کدام بازیکنان رای داده‌اید؟ گفت: انتخاب اول ، دوم و سوم من iبه ترتیب مسی، اینیستا و ژاوی بوده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.