نکونام: خبرنگاران نباشند فوتبال مزه ای ندارد/ در گرمترین و سردترین روز سال همیشه کنارمان بوده اید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه تبریک می گوید.

به گزارش ممتاز؛ او در این باره می گوید:«پیش از هر چیز عید فطر را به همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم نماز و روزه های آنها مورد قبول حق قرار گرفته باشد. جا دارد روز خبرنگاران را هم به اهالی رسانه تبریک بگویم.» او اضافه می کند: «یک حقیقت را باید بپذیریم و آن این است که فوتبال بدون مردم و روزنامه نگاران اصلا مزه ای ندارد. اینها می باشند که فوتبال و ورزش های دیگر را جذاب می کنند. خبرنگاران فوتبالی انصافا زحمت کش می باشند و من همیشه آنها را در محل های مختلف دیده ام. در سردترین روز و گرمترین روز سال آنها را در محل تمرین و ورزشگاه دیده ام. اهالی رسانه بسیار زحمتکش می باشند و امیدوارم به آنها نیز توجه بیشتری شود.»

نکونام معتقد است خبرنگاران همواره در داخل ایران مورد بی مهری قرار می گیرند: «انصافا من هم این نکته را که همه کاسه کوزه ها معمولا سر روزنامه و خبرنگاران خراب می گردد را قبول دارم. این هم از ضعف های فوتبال ماست. اگر همه چیز درست باشد، سیستم داشته باشیم و تمام آدم ها سرجای خود باشند، به طور قطع این اتفاقات نمی افتد. البته گاهی هم تقصیر خود شماست (باخنده) در مجموع نمی توانیم منکر این شویم که رسانه ها نقش بسیاری در صعود ایران به جام جهانی داشتند. شاید گاهی وقت ها خود من با بعضی رسانه ها مشکل داشته باشم ولی در نهایت همیشه گفته ام که رسانه ها یکی از بال های ما برای صعود به جام جهانی بودند.»

کاپیتان تیم ملی به وضعیت خودش اشاره می کند و دربارهٔ گل که زد و پاس گلی که در بازی فجر داد نیز توضیح می دهد: «خدا را شکر رفته رفته آماده تر می شوم. امیدوارم بتوانم در هفته های آینده بهتر بازی کنم. برد مقابل فجر و گل هایی که زده شد، حاصل کار گروهی بود و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد تا طرفداران استقلال خوشحال شوند.»

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.