نکونام: در الکویت آزاد هستم، گل می زنم/ زدن گل سه امتیازی لذتی دارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – الکویت با گلزنی جواد نکونام یک مرحله در لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش ممتاز؛ جواد اواخر هفته گذشته برای الکویت یک گل سه امتیازی در لیگ کویت زد و حالا در لیگ قهرمانان آسیا هم با تک گلی که به ثمر رسانده، باعث صعود این تیم در مرحله پلی آف شده. نکونام در مورد گلی که در لیگ قهرمانان آسیا به الشرطه زد می‌گوید: «بازی بسیار سختی بود. الشرطه عراق، تیم قدرتمندی بود که ۶ بازیکن ملی پوش در اختیار داشت. آنها برای برد به کویت آمده بودند و می دانستیم کار دشواری داریم. نشات اکرم، حسین منیر، مصطفی کریم گلر این تیم و… از جمله ملی پوش هایش بودند. یک بازیکن برزیلی بسیار خوب هم داشتند که ما را اذیت کرد. به نظرمن توانستیم با تیزهوشی و در یک بازی پایاپای برنده این بازی باشیم. تیمی که از فرصت ها استفاده کرد برنده بود.»

نکونام گلش را تقریبا از فاصله‌ای دور به ثمر رساند. ولی ضربه او محکم نبود. جواد با یک ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد. او در مورد این ضربه می‌گوید: «خب من شوت زنی را دوست دارم. در گذشته هم از این گل ها زده بود. یادم هست وقتی برای پاس بازی می کردم، گلی شبیه به گلی که به الشرطه زدم، وارد درازه پرسپولیس کردم. معمولا بازیکنان توپ های برگشتی پشت محوطه جریمه را با قدرت می زنند ولی من تصمیم گرفتم فنی بزنم. البته شوتم قدرت کافی را داشت و گلر آنها نتوانست واکنشی نشان بدهد. همیشه دوست دارم از پشت ۱۸ قدم گل بزنم. امیدوارم دوباره بتوانم در موقعیت گلزنی قرار بگیرم چون در الکویت آزاد هستم.»

این دومین گل مهم نکونام برای الکویت در طول یک هفته گذشته بود. او در مسابقات لیگ کویت هم هفته گذشته گلی سه امتیازی زد که در این مورد می‌گوید: «این گل برای من و تیم گلی حیاتی بود؛ به این دلیل که در زمین الکاظمه بازی داشتیم. دوست داشتم برای الکویت گل بزنم و در این شرایط گل سه امتیازی زدن، لذت خاصی دارد. بازی دو بر دو مساوی بود که توانستیم با یک ضربه سر گل سوم را بزنم تا بتوانیم برنده این بازی باشیم. به نظرم خوش شانس هم بودیم چون الکاظمه در زمین خودش خیلی خوب بازی می کرد و موقعیت هایی را هم ایجاد کرد ولی ما توانستیم بهتر از فرصت ها استفاده کنیم و بازی را ببریم. خودم این گل را دوست داشتم چون ارزشمند بود و باعث شد بتوانیم در صدر جدول سه امتیاز جلو بیفتیم. نیازی شدیدی به آن سه امتیاز داشتیم.»

حالا این سوال برای هواداران استقلال پیش آمده که چرا نکونام برای استقلال گل نمی‌زند اما در کویت در این مدت کوتاه، دو گل زده. خود جواد می‌گوید: «من این اواخر در استقلال بسیار بدشانس بودم چون هر بار که می خواستم گل بزنم، زمین و زمان به دست هم می دادند تا توپم گل نشود. خیلی از دوستانم می گفتند آیا طلسم شده ای که ضربات سر و شوت هایت اینطور به اوت می رود؟ ولی دربارهٔ سوالتان باید بگویم که من در زمان بازی، آزادی کامل دارم و می توانم در تمام حملات الکویت شرکت کنم. زیاد مهم نیست که گل بخوریم و حتی اشتباه کنیم، برای مربی مهم این است که ما خوب بازی کنیم. من در کل زندگی ام همیشه در هر شرایطی توانسته ام برای تیمم گلزنی کنم. چه در پاس، چه در اوساسونا و چه در تیم ملی. در استقلال هم میل گلزنی زیادی داشتم ولی به هر حال آنجا مربی از من می خواست که جلوی مدافع ها بازی کنم و آن فضا را پوشش بدهم. به همین دلیل اجازه نفوذ نداشتم و باید عقب می ماند.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.