نکونام : مرد هستم و با قلعه نویی رودررو حرفم را می زنم

۰۱ تیرماه ۱۳،

ورزش > فوتبال ملی – جواد نکونام می گوید با فتح الله زاده حرف های مثبتی زده اما باید با قلعه نویی رودررو حرف بزند.

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز ؛ جواد نکونام کاپیتان تیم ملی که به دفتر فتح الله زاده رفته بود بعد از نشستی دو ساعته با مدیر تیمش در جمع خبرنگاران گفت:« بحث خوبی با فتح الله زاده داشتیم که مثبتو سازنده بود اما فکر می کنم باید این روند جلسات مان ادامه داشته باشد تا شفاف تر بتوانیم دربارهٔ مسائل حرف بزنیم. البته قرار شده که فتح الله زاده بسیار شفاف در مورد شرایط من صحبت کند.»
جواد البته علاقه ای نداشت که شفاف سازی کند و بسیار به جزئیات نپرداخت اما تاکید کرد می خواهد در استقلال بماند و قرارداد او با این تیم دو ساله است؛«اصلاً صحبت ما بر سر امضای قرارداد نبود و صحبت‌هایی بود که باید قبل از ادامه همکاری حل می شدند . همه می‌دانند که من قرارداد ۲ ساله دارم یکسری مسائلی من داشتم نکاتی هم بود که از طریق باشگاه باید به من منتقل می شد. ما دربارهٔ این مسائل حرف زدیم.»
اما این مسائل چه بودند؟ جواد انگار کمی ناراحت است از اینکه باشگاه به جای او به دنبال گزینه های تازه بوده است. شایعاتی که در رسانه ها پیچیده بود. کاپیتان تیم ملی می گوید:« در این مدت صحبت‌هایی مطرح شد که باشگاه می‌خواهد بازیکن بگیرد و یا نگیرد . باید این مباحث امشب مطرح می‌شد اما هیچ حرفی در مورد ادامه همکاری نداشتیم. من هم امروز ناراحتی‌ها و دل‌خوری‌هایم را گفتم . »
جواد که حضورش در باشگاه ، طرفداران را هم به خیابان لارستان کشانده بود ، در پاسخ به یکی از آنها گفت:«ببین دوست عزیزم اگر همین الان اینجا هستم برای هواداران است. من خودم قبل از هر چیز یک هوادار استقلال هستم و این را پیشتر هم ثابت کردم. همه بازیکنان به احترام هواداران هر کاری انجام می‌دهند و امیدوارم در روزهای آینده شرایط طوری باشد که بتوانم باز هم برای تیم محبوبم بازی کنم.»
نکونام خودش اعتقاد دارد احتمال اینکه در استقلال بماند بسیار است البته به شرطی که جلسه ای مشابه میان جواد و امیر قلعه نویی هم برگزار شود و این دو برای مشکلات شان به شفاف سازی بپردازند و مشکلات حل شود. البته نکونام بسیار صریح می گوید آماده شفاف سازی است:« اجازه بدهید مسائل عنوان شود تا حل شود من با قلعه‌نویی صحبت نکردم و امروز با فتح‌الله‌زاده صحبت داشتم. حداقل باید مسائل طوری شود که بنشینیم و با هم صحبت کنیم، ممکن است هر کسی از من دلخوری داشته باشد اما این مردانگی را دارم که بنشینم و مشکلات را حل کنم.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.