نگارش فیلمنامه « ملک سلیمان ۲ » به پایان رسید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

2-1-2013930111744

نویسنده فیلمنامه «ملک سلیمان ۲» با تبیین جایگاه فعالیتهای فرهنگی بر اساس قرآن، درباره قسمتهای دوم و سوم این سهگانه توضیح داد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز به نقل از مهر ، عبدالحمید قدیریان نویسنده فیلمنامه «ملک سلیمان ۲» گفت: نگارش فیلمنامه «ملک سلیمان ۲» به پایان رسیده و با توجه به اینکه این فیلمنامه یک داستان قرآنی است، جدای داستان یک خطی آن و با توجه به اینکه تا امروز شرایط برای ساخت این فیلم فراهم نشده است، می توانیم از فرصت استفاده کرده و براساس تحقیق و پژوهش در قرآن فیلمنامه را ارتقا دهیم.

به گفته وی، تا زمانی که یک فیلمنامه شرایط ساخت پیدا نکرده تا ۱۰۰ سال دیگر هم می توان آن را تکمیل و مسایل مختلف را به آن اضافه کرد.

قدیریان ادامه داد: در حال حاضر امکانات نرم افزاری مانند سناریو آماده است و تحقیقات بسیاری همزمان با نگارش فیلمنامه انجام شده است. زمانی که فیلمنامه ای با موضوع داستان های قرآنی در دست داریم باید نگاه کاملا مفهومی به آن داشته باشیم و هرچه زمان بیشتری داشته باشیم با تحقیقات بیشتر می توانیم به لایه های مختلفی برای داستان برسیم و به این نتیجه برسیم که فیلمنامه چه باری داشته باشد و چه موضوعاتی را می توان در آن مطرح کرد.

این فیلمنامه نویس با اشاره به اینکه فیلم «ملک سلیمان ۲» برای ساخت نیاز به پشتوانه مالی دارد، توضیح داد: حمایت مالی برای ساخت این فیلم یک بخش از پشتوانه مورد نیاز ما است. فیلم سینمایی «ملک سلیمان ۲» زمانی ساخته می شود که مدیران فرهنگی نسبت به ساخت این فیلم احساس نیاز کنند. چنین فیلم هایی زمانی می تواند جلوی دوربین برود که مدیران فرهنگی باور کنند که قرآن برای مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه راهکار دارد.

اخبار ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.