نگاهی آهسته به زیبایی های رالی جهانی [ویدئو]

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

مسابقات WRC یا رالی جهانی یکی از هیجان انگیزترین و جذاب‌ترین مسابقات است که در آن صحنه های زیبایی رقم می‌خورد. اما گاهی آنقدر سریع صحنه‌ها اتفاق می‌افتند که زیبایی وقوع آن‌ها دیده نمی‌شود. بنابراین نظر شما دربارهٔ مرور این صحنه های جذاب با سرعت آهسته یا اسلوموشن و همراه با یک آهنگ حماسی چیست؟

سباستین اوگیر و رالی جهانی

سباستین اوگیر پیشتاز مسابقات رالی جهانی

در این ویدئو سباستین اوگیر را در کنار جولیان اینگراسیا نقشه خوان او سوار بر فولکس واگن پولوی R رالی می‌بینیم که چگونه در جنگلهای برفی فنلاند به زیبایی تمام سر می‌خورند یا از میان جاده های شنی به پرواز در می‌آیند. سباستین اوگیر هم اکنون با ۲۱۲ امتیاز در صدر مسابقات WRC قرار دارد.

در این ویدئو می‌بینیم که فولکس پولو چقدر استوار و قوی ست و سیستم تعلیق مسابقه ای آن از چه ضرباتی سربلند خارج می‌آید. موتور ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر پولوی رالی با تزریق مستقیم سوخت و استفاده از توربوشارژر می‌تواند ۳۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند که این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته متوالی (sequential) به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.
حتی نسخه خیابانی و کمتر وحشی این خودرو ۲۲۰ اسب بخار نیرو را از دل یک موتور ۲ لیتری خارج می‌کشد. دیدن این ویدئوی زیبا می‌تواند شما را مشتاق شرکت در این مسابقات کند. [دانلود ویدئو].

۰۸

مهر


Volkswagen Polo R WRC


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.