نگاه به برنامه کاربردی Actionworks برای اندروید

در این مطلب قصد داریم برنامه ای مفید را برای کاربران سیستم عامل اندروید معرفی کنیم که نحوه ارتباط کاربر با دستگاه خود را تغییر میدهد. این برنامه کاربردی Actionworks نام دارد و به شما این اجازه را میدهد که کارها و حالت های شخصی دلخواه خود را بر روی وضعیت از پیش تعیین شده دستگاه قرار دهید. این موارد میتوانند شامل زمان یا مکان خاصی باشند و در این موقعیت ها فعال گردند یا این که در موقع اجرای برنامه شروع به کار کنند.

از قابلیت های برنامه میتوان به حالت بیصدا ، خاموش شدن صفحه نمایش ، جلوگیری از برقراری تماس و نمایش یادآوری ها اشاره کرد. اگر قصد نداشته باشید که از قابلیت های موجود در برنامه استفاده کنید دستگاه شما به حالت قبلی و اولیه خود برمیگردد.

همان طور که گفتیم برنامه میتواند قابلیت هایی را در زمان های مشخصی اجرا نماید. این مواقع شامل زمان ، مکان ، اجرا برنامه ، تماس دریافتی ، دریافت پیامک و … میشوند که دارای تنوع بسیار مناسبی است. هم چنین میتوان در داخل آن بیش از ۱۰۰ نوع حالت و کار مختلف را مشاهده کرد که قابل اجرا هستند. نسخه رایگان برنامه با قابلیت های محدود هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

لینک برنامه در مارکت اندروید

منبع

مطالب مرتبط

  • AppZilla چهل ابزار کاربردی برای اندروید در یک برنامه
  • ۱۰ لایو والپیپر رایگان برای اندروید
  • ۴ نرم افزار عالی زمان بندی و تهیه گزارش زمانی برای اندروید
  • شبیه سازی هوم اسکرین آندروید به ویندوز فون ۷
  • ۱۰ سایت برتر برای دانلود برنامه رایگان اندروید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.