نگاه سودجویانه آمریکا iبه آسیا و خاورمیانه

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سبحانی‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: انتخاب مصر و میانمار iبه عنوان اولین مقصد اوباما بیانگر نگاه ویژه آمریکایی‌ها iبه این منطقه بوده که دنباله سیاست‌های استعمار گرایانه کاخ سفید در آسیا و خاورمیانه است.

حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره مسافرت اوباما iبه میانمار و انتخاب این کشور iبه عنوان اولین مقصد بعد از انتخابات دور دوم ریاست جمهوری گفت: با توجه iبه حوادث اخیر و کشتاری که در این کشور iبه وقوع پیوسته است، مسافرت اوباما کاملا جنبه تبلیغاتی دارد.

وی در ادامه افزود: با توجه iبه نقش ایالت متحده در تنش‌ها و بحران‌های دنیا، هدف دولتمردان آمریکا تلطیف فضای عمومی با ادعاهای بشر دوستانه غربی است.

عضو کمسیون امنیت ملی با اشاره iبه مسافرت اوباما iبه مصر در دوره اول انتخابات تصریح کرد: عملکرد اوباما در چهار سال اول کاملا برخلاف اظهارنظر و پیام وی در مصر بوده و مسافرت اخیر  iبه میانمار نیز نمی‌تواند بیانگر سیاست آمریکا باشد.

وی در پایان با تاکید بر نگاه ویژه آمریکا iبه آسیا و خاورمیانه اظهار داشت:  انتخاب مصر و میانمار iبه عنوان اولین مقصد اوباما بیانگر نگاه ویژه آمریکایی‌ها iبه این منطقه بوده که دنباله سیاست‌های استعمارگرایانه کاخ سفید است و همراه نبودن مردم با سیاست‌های آمریکا و ظرفیت بروز تحولات عظیم در آسیا و خاورمیانه همواره نگرانی غربی‌ها را iبه همراه داشته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.