نگرانی بدنساز استقلال از وضعیت بدنی بازیکنان

۲۷خردادماه،

 بدنساز استقلال با ابراز نگرانی از وضعیت آبی‌پوشان برای فصل بعد در این باره گفت: وضعیت فعلی بازیکنان استقلال به طور قطع در طول فصل به استقلال آسیب می‌زند. زمان بسیار کوتاه است و من واقعا نمی‌دانم آغاز به کار تیم چه زمانی خواهد بود. واقعا نمی‌دانم تیم را چه زمانی به سمت فشار بدنی ببرم و چه زمانی به مسائل مربوط به افت بدنی دنبال کنم. این مسائل در میزان آسیب دیدگی احتمالی بازیکنان استقلال در طول فصل بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، او در ادامه افزود: بهترین زمان برای بدنسازی ۶ تا ۸ هفته پیش از آغاز رقابت‌هاست. متاسفانه ما تنها ۳ هفته تا آغاز رقابت‌ها فرصت داریم و در نظر داشته باشید یک هفته آن هم به خاطر بازی پایان هفته باید با کاهش بدنسازی بافشار همراه باشد. یعنی ما تنها دو هفته بدنسازی می‌توانیم بکنیم که اصلا کافی نیست.

بدنساز استقلال در پایان با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات استقلال اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهم به داد استقلال برسند. حیف است تیمی که در بین ۸ تیم آسیایی قرار دارد دچار چنین وضعیتی شود. برای من به عنوان مربی بدنساز استقلال آنچه که اهمیت دارد نداشتن بازیکن آسیب دیده در طول فصل است، اما با این روند خطرات زیادی بازیکنان استقلال را در طول فصل تهدید می‌کند و شاید این مسئله به تیم هم لطمات زیادی وارد کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.