نگرانی برای تامین برق وجود ندارد

جام جم آنلاین: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: با توجه به میزان تولید برق در کشور نگرانی برای تامین آن وجود ندارد.

 سید محمد هاشمی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه تهران، افزود: کشور آمادگی تولید ۴۷ هزار مگا وات برق را دارد در حالی که میزان مصرف در ساعات پیک ۴۱ هزار مگا وات است.

وی به بهره گیری از انرژی الکتریکی اشاره کرد و ادامه داد: برق مادر صنایع است و اکنون تولید برق در کشور به ۶۷ هزار مگاوات رسیده در حالی که این رقم قبل از انقلاب ۷ هزار مگاوات بوده است.

هاشمی با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار و ۱۰۰ مگاوات برق وارد مدار شده است، گفت: در حالی که میزان برق عملیاتی ۵۷ هزار مگاوات است میزان مصرف در زمان پیک مصرف ۴۱ هزار مگا وات است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران از صادرات دو هزار مگا وات برق به کشو رهای همجوار خبر داد و گفت: عراق از جمله کشور هایی است که بخشی از برق مورد نیاز خود را از ایران وارد می کند.

این مقام مسوول در شرکت توزیع نیروی برق تهران با بیان آنکه ،‌اکنون وضعیت شبکه تولید و توزیع برق مطلوب است، اظهار داشت: ۲۵ میلیون مشترک در کشور و ۴ میلیون مشترک در تهران وجود دارد ضمن آنکه ۱۳ هزار پست توزیع در کشور راه اندازی شده است.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.