نگرانی فرگوسن از زمانبندی مسابقات لیگ برتر

۱۹م آذر ،

  تیم منچسترسیتی هفته قبل از دور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف شد اما یونایتد به مرحله حذفی صعود کرده است و مسابقات سخت و برنامه سنگینی را در پیش رو خواهد داشت.

 به گزارش ایرنا و به نقل از ساکرنت، الکس فرگوسن می گوید اگر مسابقات لیگ برتر قرار باشد به دلیل پخش تلویزیونی، بعد از ظهرهای شنبه برگزار شود، تیم او پس از بازگشت از مسابقات خارج از خانه اروپایی عملکرد خوبی نخواهد داشت.

وی افزود: در سالی که به چلسی باختیم، وسط هفته مسابقه اروپایی خارج از خانه داشتیم و بعد از آن مجبور شدیم با چلسی بازی کنیم. این وضعیت مضحک است.

سرمربی یونایتد اظهار داشت: همه اینها به خاطر تقاضای بالای پخش تلویزیونی مسابقات تیم ما است. سعی کردیم جلوی آن را بگیریم اما کنترل دست شرکت های پخش تلویزیونی مسابقات است.

مسوولان لیگ برتر و شبکه اسکای اسپورتس هنوز در این باره اظهار نظری نکرده اند اما همواره عواملی مثل اینکه آیا تیم سه شنبه بعد مسابقه اروپایی دارد یا نه را برای تعیین زمان پخش بازی ها در نظر می گیرند.

منچستریونایتد برنامه شلوغی در هفته های آینده پیش رو دارد بطوریکه بعد از بازی با سیتی، باید به مصاف تیم های آرسنال و چلسی برود که هر دو بعد از مسابقات اروپایی برگزار می شوند. حضور در نیمه نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس نیز این وضعیت را پیچیده تر کرده است.

یونایتد هم اکنون صدرنشین جدول لیگ برتر است اما در صورت باخت در دربی امشب منچستر با سیتی هم امتیاز می شود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.