نگرانی ستاره های تنیس از احتمال افزایش دوپینگ در این ورزش

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

ستاره تنیس جهان معتقد است امسال بسیار کمتر از سال های قبل مورد آزمایش دوپینگ قرار گرفته و این بی توجهی او را به شدت نگران نموده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، برنده ۱۷ گونه اسلم جهانی، راجر فدرر که در آستانه مسابقات تنیس مسترز پاریس نگرانی های خود در ارتباط با احتمال افزایش دوپینگ در ورزش که حرفه ای آنرا دنبال می نماید برای اولین بار ابراز نمود.

این موضوع برای اولین بار توسط اندری ماری و به دنبال افشا شدن دوپینگ طولانی مدت اسطوره اسبق دنیای دوچرخه سواری مطرح شد و به این موضوع اشاره داشت که تست های دوپینگ در ورزش تنیس در موقعیت های از پیش تعیین شده گرفته می گردد که بهتر است کمی غیر قابل پیش بینی تر برگزار شود.

اما نگرانی های فدرر به این جا ختم نمی شود و او ابراز نگرانی نموده که تست های دوپینگ در ورزش تنیس به حد مکفی گرفته نمی شود و او معتقد است در سال های قبل بسیار بیشتر مورد آزمایش قرار گرفته تا امسال.

فدرر در آستانه فینال رقابت های تور جهانی مقابل رقیب اسکاتلندی خود گفت: من احساس می نمایم امسال تست بسیار کمتری نسبت به سال های قبل از تنیسورها گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: من نمی دانم چرا این اتفاق حادث شده است اما می خواهم اعلام کنم که با ماری موافقم، در این ورزش توجه کمی به دوپینگ می گردد و این موضوع کمی ناراحت نماینده است مهمترین موضوع در یک ورزش پاک ماندن آن است و ما تاریخ بسیار درخشانی در این ارتباط داریم و فکر می کنیم بهتر است برای ثابت نگه داشتن این وضع همه تلاش خود را انجام دهیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.