نیازمند تغییرات در حوزه “فاوا” هستیم/ روش‌های انجام کار تصیح شود

فروردین ۱۴۰۳

نایب رئیس پیشین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور:

تا زمانیکه روش‌های اصولی در حوزه‌های سایبر کشور اجرا نشود، نمی‌توان از طرح‌هایی که سبب کسب و کار قوی و درآمدزایی می‌شود حمایت نمود.

سهیل مظلوم، کارشانس فناوری و اطلاعات و نائب رئیس سابق سازمان نظام صنفی یارانه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران با اشاره به سرعت پائین “اینترنت” اظهار داشت: از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود تا فرآیند انجام کار را تغییر داده و با ایجاد شرایط سهل و آسان بخشی از امور را به بخش خصوصی واگذار کند. 

وی با بیان اینکه انجام چنین امری در حوزه فاوا زمانبر است، گفت: با آغاز به کار دولت تازه و تغییر نگرش‌های احتمالی مسئولان می‌توان امیدوار بود طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با واگذاری کار مردم به خودشان به بهبودی در شرایط کسب و کار ایجاد کرد. 

وی همچنین رفع محدودیت “پهنای باند” و افزایش سرعت اینترنت را گامی مؤثر در ایجاد کسب و کار در درآمدزایی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: قیمت اینترنت هفت برابر کشورهای منطقه است اما کیفیت و سرعت آن برای کاربران رضایت بخش نیست و با توجه به انحصار این خدمت در شرکت ارتباطات زیرساخت انتظار می‌رود کاهش محسوسی در قیمت ارائه ان انجام شود. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.