نیایش شبانه/ خدایا! شُکر نعمتهایت را به من بیاموز

اردیبهشت ۱۴۰۳

نیایش فرصتی است برای پیوند با بی‌کرانه‌ها، زمانی است برای یافتن خویشتنِ خویش، عرصه‌ای است برای عرضۀ مخلوق به خالق. هر شب قطعه‌ای از تلاش برای این پیوند را پیشکش چشمان شما کاربران عزیز می کنیم.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛
ای کسی که با من به نیکویی و احسان رفتار می‌کنی و من به زشتی‌و عصیان تو را پاسخ می‌گویم. ای کسی که مرا به یمن ایمان نجات‌بخشیدی، پیش از آن که به طریقه شکر نعمتهایت آشنا باشم.
ای مولای من، تویی که نعمت دادی، تویی که احسان کردی، تویی که‌به نیکی رفتار نمودی، تویی که کرامت فرمودی، تویی که فضیلت‌بخشیدی، تویی که فضل خود را به اتمام رسانیدی، تویی که روزی‌عطا فرمودی، تویی که کرم کردی، تویی که توانمندم ساختی، تویی‌که سرمایه‌ام دادی، تویی که پناه دادی، تویی که کفایت کردی،تویی که هدایت کردی، تویی که از گناه بازداشتی، تویی که گناهان‌را پوشیدی، تویی که گناهان را بخشیدی، تویی که عذر پذیرفتی،تویی که مکنت و جاه بخشیدی، تویی که عزت دادی، تویی که پشتیبان‌بودی، تویی که تاییدم کردی، تویی که یاری رساندی، تویی که شفابخشیدی، تویی که عافیت دادی، تویی که اکرام کردی، خجسته و بلندمرتبه‌ای، ای پروردگار من، ستایش جاودانه از آن توست و سپاس‌پیوسته تو را سزاست.

برای ملاحظه مجله شبانه اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط :

تیرخلاص آمریکا به مذاکرات ژنو هیچ تحریمی را لغو نمی‌کنیم/ دستور جدید دولت برای کمک به زلزله زدگان سیستان و بلوچستان
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
گزیده ای از سرمقاله روزنامه های شنبه
صفحه اول روزنامه های شنبه
حسین مظلومانه لب تشنه چون مولایش به شهادت رسید/ تنها آرزویم دیدن کربلاست


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.