نیروهای امدادی ارتش در هرمزگان مستقر هستند

سخنگوی ارتش از استقرار بالگردها و نیروهای واکنش سریع در مناطق زلزله زده و آمادگی کمک دهی به مردم شریف هرمزگان خبر داد.

نیروهای امدادی ارتش در هرمزگان مستقر هستند

به گزارش ممتاز نیوز، امیر سرتیپ شاهین تقی خانی در مصاحبه با برنامه «رویداد» رادیو گفت و گو در رابطه با آخرین جزئیات امداد رسانی به زلزله زدگان و هموطنان هرمزگانی اظهار کرد: همه از ابتدا پای کار بودند و پس از دستور رئیس جمهور و حضور معاون اول در منطقه، همه دستگاه ها و نیز نیروهای مسلح در منطقه حاضر شدند.

وی با اشاره به فعالیت دستگاه های کشوری و تلاش های صورت گرفته برای کمک رسانی و جبران آسیب های وارده گفت: به محض وقوع این اتفاقات، در مجموعه نیروهای مسلح ستاد بحران تشکیل جلسه داد و با ارتباطی که با ستادهای بحران کشور و مناطق برقرار کردیم، آمادگی صد در صدی خود را اعلام نمودیم.

تقی خانی اضافه کرد: در ارتش نیز امیر محمدی که معاون اجرایی و رئیس ستاد بحران ارتش هستند در کانون زلزله حاضر شدند و نیروهای ارتش اعم از بالگردها، تیم های واکنش سریع، بیمارستان ها و مراکز درمانی اعلام آمادگی کردند.

وی با ابراز خوشنودی از خسارت نه چندان جانی بالا و نیز تاسف نسبت به فوت یک هموطن در هرمزگان تاکید کرد که خسارات مالی ان شاءالله جبران خواهد شد.

تقی خانی اضافه کرد: مجموعه ارتش یک ربع تا بیست دقیقه بعد از این اتفاق اعلام آمادگی نمود که در خدمت مردم شریف هرمزگان هست. هم اینک یگان های مجموعه بازدید شده است که شامل یگان های واکنش سریع، تیم های بالگردی، بیمارستان های ارتش و… می باشد.

سخنگوی ارتش افزود: هر آنچه که ستاد بحران اعلام می کند، به عنوان یک مدیریت واحدِ فرماندهی نظم و نظام را مدیریت خواهد کرد و از این رو ارتش نیز اعلام کرده است هر کمکی که استانداری هرمزگان و ستاد بحران منطقه از مجموعه ارتش درخواست کند، بنابر فرمان فرماندهی کل ارتش، وارد عمل می شویم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.