نیروهای خودسر با حمله به دانشگاه آزاد مشهد، سخنرانی فائزه هاشمی را بر هم زدند

 

خبرگزاری : مراسم سخنرانی فائزه هاشمی، در دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، با حمله نیروهای خودسر به سالن آمفی تئاتر این دانشگاه، به هم خورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری ممتاز ، بعد از ظهر امروز، در حالی که فائزه هاشمی به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد در سالن آمفی‌تئاتر این دانشگاه حضور یافته بود، نیروهای افراطی و خودسر با حمله به دانشگاه، مانع سخنرانی وی شدند.

بنا بر این گزارش، حمله‌کنندگان که دانشجو هم نبودند، ابتدا با شکستن در اصلی، نرده‌های اطراف دانشگاه و همچنین با استفاده از بام همسایگان، وارد فضای دانشگاه شده و پس از شکستن در آمفی‌تئاتر، خود را به محل برگزاری مراسم سخنرانی فائزه هاشمی رسانده و با سر دادن شعارهایی، مانع از ایراد سخنرانی توسط وی شدند.

نیروهای خودسر، ضمن آنکه به شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اهانت کرده و شعار “مرگ بر هاشمی” سر دادند، به سمت فائزه هاشمی حمله کردند که با کمک نیروهای حراست دانشگاه، فائزه هاشمی از محل سالن خارج شد.

گفتنی است، این نیروها از ابتدا در مقابل در ورودی دانشگاه آزاد مشهد تجمع کرده بودند.

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ثنا:

    این اراجیف چیه نوشتید؟؟؟؟خودم در محل حاضر بودم ن حمله از درکار بود ن در شکستنی و همه هم دانشجو بودند..ب در گاه خدا استغفار کنید ب خاطر دروغ هایی ک ب خورد مردم میدهید..

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.