نیروی انتظامی پیگیر عدم استاندارد بودن اتوبوس‌های اسکانیا است

۲۱ آبان ،

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مقصر بودن اتوبوس اسکانیا در اتفاق دانش آموزان بروجنی گفت: نیروی انتظامی پیگیر این موضوع است و سازمان بسیج در این جهت شکایتی را علیه وزارت صنعت مطرح نکرده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره پی‌گیری وضعیت اتوبوس های اسکانیا و عدم استاندارد بودن آن ها از سوی سازمان بسیج گفت: نیروی انتظامی همزمان با وقوع این اتفاق بیانیه ای را صادر کرد که مقصر اصلی وقوع این اتفاق اتوبوس حامل دانش آموزان بوده است که موارد ایمنی در آن رعایت نشده است.

وی افزود: در حال حاضر سازمان بسیج هیچ گونه وظیفه ای را در جهت پیگیری عدم استاندارد بودن اتوبوس های اسکانیا انجام نمی دهد و این موضوع از سوی نیروهای انتظامی در حال بررسی است و سازمان بسیج هیچ شکایتی را از وزارت صنعت،معدن و تجارت مطرح نکرده است.

نقدی تصریح کرد: با توجه به این که طبق بیانیه ای که از سوی نیروی انتظامی صادر شد و در آن بر عدم استاندارد بودن اتوبوسهای اسکانیا تاکید شده است سازمان بسیج نیز تلاش کرده است در اردوی راهیان نور از این وسیله استفاده نکند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.