نیروی دریایی ایران توانایی بالایی برای مقابله با تهدیدات دارد

به گزارش ایرنا از مالزی، پایگاه خبری حزب اسلامی مالزی در ادامه با اشاره به اظهارات علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره توانمندی این نیرو، می نویسد: ایران توان به کارگیری ناوهای خود را تا ۳ مایلی آبهای شرقی آمریکا دارد.

به گزارش این پایگاه خبری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرده که این نیرو بسیار قدرتمند است به طوری که در صورت نیاز در تمام آبهای جهان حضور دارد و می تواند تا ۳ مایلی نیویورک نیز پیش برود.

حزب اسلامی مالزی در پایگاه خبری خود می نویسد: به عقیده فرماندهان ایرانی، نفوذ در آبهای خلیج فارس تنها ابزاری است که آمریکا از طریق آن می تواند بر جهان حاکمیت داشته باشد و همین امر باعث رویارویی آمریکا با هر قدرتی می شود که برای حضور او در منطقه خلیج فارس تهدیدی محسوب شود.

این پایگاه خبری از سویی با اشاره به تاکید نیروهای نظامی ایران برای از کارانداختن ناوهای هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس، به نقل از علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا – فضای سپاه نوشت: غرق کردن یک ناو هواپیمابر کار پیچیده ای نیست. یک ناو هواپیمابر مجهز به تجهیزات پیشرفته است که این تجهیزات نیز با یک انفجار کوچک می تواند دچار اختلال شود و از کار بیفتد.

آساق**۳۳۵** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۳۵۳۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.