نیسان پاترول ۲۰۲۴ (استرالیا)

هم اکنون مشتریان استرالیایی می توانند مدل های ۲۰۲۴ پاترول را سفارش دهند که البته تا تحویل خودروهایشان می بایست تا ژانویه ۲۰۲۴ منتظر بمانند . . .

۲۰۲۴ Nissan Patrol

نیسان برای این بازار، پاترول را به پیشرانه ۵٫۶ لیتری V8 مجهز کرده که توانایی تولید ۴۰۵ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت تولیدی این موتور توسط گیربکس هفت سرعته اتومات به همه چرخ های این شاسی بلند دو دیفرانسیل منتقل می شود. همچنین این پاترول که مصرف ترکیبی آن ۱۴٫۵ لیتر اعلام شده، قابلیت کشش حداکثر باری به وزن ۳۵۰۰ کیلوگرم را دارد.

۲۰۲۴ Nissan Patrol

مدل های استاندارد پاترول که با نام ST-L شناخته شده و قیمت پایه ای آنها از ۸۵,۰۰۰ دلار آغاز می شود، امکاناتی از قبیل هندزفری تلفن، صندلی هشت حالته راننده، اتصال iPod، شش اسپیکر برای سیستم پخش، تهویه مطبوع دوگانه، سنسورهای پارک جلو و عقب به همراه دوربین عقب و پشت سری های فعال برای سرنشینان جلویی و … را خواهد داشت.

مدل Ti پاترول نیز همان امکانات ST-L را داشته با این تفاوت که علاوه بر آنها جزییات دیگری همچون سیستم هیدرولیکی کنترل تعلیق با نام Body Motion Control، سنسور باران، چراغ های اتومات جلو، سانروف و صندلی های چهار حالته عقب را دارد. قیمت این مدل ۹۵,۰۰۰ دلار اعلام شده است. حال اگر به مدل Ti مواردی مانند سیستم راهیابی، سیستم پخش Bose با ۱۳ اسپیکر، صندلی حافظه دار راننده و نمایشگرهای هفت اینچی برای سرنشینان عقب را نیز اضافه کنید، گران ترین مدل پاترول یعنی مدل Ti-L را خواهید داشت که ۱۱۵,۰۰۰ دلار قیمت دارد.

نیسان ۲۰۲۴ شاسی بلند قیمت لوکس

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.