نیکزاد: ایمنی پرواز حرف اول و آخر است

** به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ،تالار مذکور که در همان ساعت هشت صبح زمان پیش بینی شده برای شروع مراسم مملو از دست اندرکاران صنعت حمل ونقل هوایی بود ، پس از ۳۰ دقیقه با انبوه شرکت کنندگانی مواجه شد که صندلی خالی پیدا نمی کنند ، گویی از پرواز جامانده بودند .

** روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری برای اجرای این مراسم طبق روال برنامه های وزارت راه و شهرسازی یکی از مجریان صدا وسیما را به روی جایگاه فرستاده بود و او در شروع سخنانش پس از تلاوت کلام الله مجید و نواخته شدن سرود مقدس کشورمان شروع به تعریف و تمجید از رئیس سابق سازمان کرد و در این میان پای ‘توپولف های بی زبان’ را هم به میان آورد که ‘کاپیتان پر پروازشان را چید’ .

** خلبان رضا نخجوانی پس از فعالیت ۳۱ ماهه خود به عنوان بیستمین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با لباس فرم به این مراسم آمده بود و پس از ۳۰ دقیقه سخنرانی گفت :می خواهم یک خبر خوش بدهم و آن اینکه صفحه آخر سخنانم را قرائت می کنم ، اما خبرنگاری به کنایه گفت : بالاخره به صفحه آخر کتاب رسیدیم .

** نخجوانی خواسته ای هم از نیکزاد داشت که البته معلوم نیست چه میزان دوام داشته باشد ، زیرا او گفت : تثبیت مدیریت یک مساله مهم است و خواسته ام از وزیر راه وشهرسازی این است که به رئیس جدید امکان فعالیت دو تا سه دوره را بدهد ، البته گویا وی تقویم را ندیده بود ، زیرا نیکزاد هم دوره خدمتش در دولت دهم سال به پایان می رسد .

** علی نیکزاد به عنوان وزیر راه وشهرسازی در اسفند ماه سال گذشته رئیس شرکت فرودگاه های کشور را نصب کرد ، در دومین ماه سال بیست ویکمین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را با مصوبه هیات وزیران بر صندلی صدارت این سازمان نشاند .

** وزیر راه وشهرسازی که ظرف ۱۹ ماهه گذشته از نشست با خبرنگاران و گفت وگوی رو در رو با آنها در مقام وزیر مسکن وشهرسازی و سرپرست وزارت راه وترابری پرهیز داشته ، به محض خروج از تالار با خبرنگاران مواجه شد ، البته برحسب معمول تاکید شده بود که وزیر ساعت ۱۰ جلسه دارند و باید زود بروند .

** حمید رضا پهلوانی رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری که در نزد دست اندرکاران صنعت حمل ونقل هوایی ناآشنا نیست ، در سخنرانی کوتاه خود نشان داد که به شکل دقیق به مشکلات این بخش توجه داشته و برای آنها برنامه ریزی دارد .

** روابط عمومی سازمان یادشده برای تبیین عملکرد رئیس سابق در قالب نمایش یک کلیپ ۱۵ دقیقه ای سنگ تمام گذاشت و رسانه ها را نیز در این فیلم کوتاه رتبه بندی کرد .

اقتصام ** ۱۵۵۹**۱۳۱۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۰۵۴۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.