نیمه دوم سال از خانه داروساز بهره برداری می گردد

اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول کارگروه خانه داروساز گفت : از زمان ۱۸ ماهه ساخت خانه داروساز یک ماه دیگر مانده و به زودی شاهد بهره برداری از خانه داروساز خواهیم بود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دکتر جلیل سعید لو مسئول کارگروه خانه داروساز در همایس برپایی خانه داروساز با بیان اینکه یکی از دلایل برگزاری این مراسم علاوه بر بزرگداشت روز داروساز ، خانه داروساز است گفت : محل این خانه با عشق و گذشت خریداری شده است .

وی با اشاره به اینکه سال ۷۷ همکاران دست به دست هم داده و از محل فروش ملک شخصی و … ، زمین این خانه را خریداری کردند اظهار کرد : خرید این زمین باتلاش همه جانبه همکاران داروسازی نشان از وحدت موجود در بین گروه داروسازی داشت .

مسئول کارگروه خانه داروساز با اشاره به اینکه شرکتهای داروسازی بسیاری در ساخت این خانه داروساز سهم داشته اند ادامه داد : شرکتهای داروساز، داروخانه داران ، داروسازان در ساخت این محل مشارکت داشته اند .

وی یادآور شد : زمان تقریبی ساخت این خانه ۱۸ ماه در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر ۱۷ ماه از این زمان قبل است و ساخت این خانه مراحل پایانی خود را طی میکند .

دکتر سعیدلو در پایان با تاکید به اینکه طی این مدت هر زمان که احساس کردیم ذخایر صندوق خانه داروساز رو به پایان است ، همه همکاران دست به دست هم دادند تا این خانه ساخته شود خاطرنشان کرد : خانه داروساز نیمه دوم سال قابل بهره برداری خواهد بود ./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.