نیم نگاهی به سریال افتخار آفرینی لژیونر بوکس ایران

۱۹ام بهمن ،

احسان روزبهانی لژیونر بوکس کشورمان در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان با تیم قزاقستان هم چنان صدر نشین لیگ است و بد نیست نگاهی کوتاه به این لیگ داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این روزها بوکس کشورمان با افتخار آفرینی یکی از ستاره ها و لژیونرهای خود همراه است.

روزبهانی در المپیک لندن تا نزدیکی های کسب مقام پیش رفت و از همان جا بود که در کانون توجه تیم های قدرتمند دیگر بوکس از جمله آستانه آلاند قزاقستان قرار گرفت.

قزاقستان یکی از قدرت های برتر بوکس آسیاست که روزبهانی با حضور و درخشش در ان توجه همگان را به خود جلب کرد تا جایی که مسئولان فدراسیون جهانی طی یک تقدیر نامه به فدراسیون بوکس ایران از عملکرد خوب روزبهانی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ یاد کرده و از وی به عنوان یکی از بهترین بوکسورهای قاره آسیا نام برده اند و اعلام کردند که به زودی از او تقدیر به عمل می آید.

روزبهانی در اولین و دومین مصاف خود با تیم قزاقستان با یک پیروزی و یک شکست توانست راهی دیدار حساس با بوکسور تیم آمریکایی شود.

روزبهانی توانست با عملکرد خوب خود بوکسور قدرتمند آمریکایی را شکست دهد.

وی پس از این برد توسط فدراسیون بین المللی بوکس آماتور ( آیبا) در وزن ۸۱- کیلوگرم در مکان هفتم جهان قرار گرفت.

در این وزن ایگور مخونستف از روسیه با ۲۰۰۰ امتیاز اول شد.

احسان روزبهانی هم اکنون برای استراحت به تهران آمده است وی به احتمال فراوان به صورت افتخاری یک یا چند جلسه تمرین با بوکسوران تیم ملی بزرگسالان دارد.

روزبهانی که در گروه B به همراه قزاقستان با ۲۱ امتیاز صدر نشین است تجربه بسیاری دارد که می تواند آن ها را در اختیار بوکسوران تیم ملی بگذارد.

وی با تیم قزاقستان به همراه تیم ایتالیا- انگلیس- اکراین – آلمان و آمریکا در گروه B قرار دارد.

در گروه A نیز جمهوری آذربایجان با ۱۸ امتیاز اول مکزیک دوم لهستان سوم و آرژانتین و روسیه و الجزایر نیز در رتبه های بعدی می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.